0.1

1.2K 162 53
                                    

Bir sürü insan bağıraşarak kaykay sürüyor durdukları yerde durmuyorlardı. Elim istemeden sanki piyanonun notalarına basar gibi oluyordu. Bunun nedeni şuan bu gereksiz bağırış çağırışın içinde değil evimde piyanonun başına huzurlu bir şekilde oturmak istediğimdendi. "Gel hyung hadi birileriyle tanışalım!" Kai heyecanla etrafına bakınıyor ellerini sıkıyordu. Bunu yerinde duramayacak şekilde heyecanlandığında yapardı ve şuan o anlardan biriydi. "Kai sen sürsen bende kenarda oturup seni izlesem olmuyor mu?" Bana bakıp hızla kafasını 'hayır' anlamında salladı.

🌻🌻🌻

Kaykay süren arkadaşıma bakıp çaktırmadan sürüyormuş gibi yapıp telefonla oynuyordum. "Hey sen" Telefondan 2 saniye kadar gözümü ayırıp önüme baktım. Az ileride uzun saçlı bir çocuk elini sallayarak bu tarafa bakıyordu. Bana seslenmiyordur herhalde düşünerek gözlerimi tekrar telefona indirdim. "Ya sana sesleniyorum duymuyor musun!?" Kafamı kaldırıp bu sefer az ilerde değil dibimde ki çocuğa baktım. "Ne oldu" Tatlı bir şekilde gülümsedi, gözleriyle kaykayı işaret edip konuştu. "Niye burda mal mal dikiliyorsun sürsene"

Üstünde krem rengi t-shirt altında bol bir Jean vardı. Saçları uzun aralarında sarı tutamlar vardı. Tatlı birisi diye düşünmeden edemedim. "Sürmek istemiyorum" Anlamamış bir şekilde gözlerini kırpıştırdı. "E neden burdasın o zaman" İç çekip Kai nerelerde diye bakındım. Birileriyle konuşuyor, yapabildiği hareketleri gösteriyordu. Buraya damlaması an meselesiydi.

Garip bir şekilde kıskanç bir yapıda olmamasına rağmen bana karşı aşırı kıskançtı. Biseksüel olduğumu biliyordu ve bu yüzden erkeklerle ya da kızlarla yakın olduğumda her ne kadar belli etmemeye çalışsa da kıskanıyordu. Şirin buluyordum ama bazen aşırı kaçabiliyordu.

"Arkadaşım istedi diye geldim yoksa sevmiyorum" Çocuk kaşlarını çattı ve ciddi miyim diye baktı. Gözleri bir kaykaya bir de bana çarpıyordu. Haklıydı. Kim sevmediği halde gidip pahalı bir kaykay alırdı ki. Haklıydı. Ben biliyordum ki Kai tutturmadığı sürece elime alıp sürmeyecektim. Ancak ailem Kai dışında bir arkadaşım olmadığı için rahatsızdı. Ve kaykayı bir sosyalleşme aracı olarak görüp bana kaliteli bir şeyler almışlardı. Her ne kadar ben istemesem de.

"Ya gel sürelim, iyi değilsen yardımcı oluru-" Tatlı uzun saçlı çocuğun sesini arkadaşım Kai kesti.

"Ya hyung ben seni beraber sürelim diye çağırıyorum sen milletle muhabbet ediyorsun. Hani serseri barbar ruhlu insanlardı bunlar. Niye bu insanlarla muhabbet ediyorsun~"

Gülümseyen ama alttan alttan belli etmese de sinirli olan arkadaşıma baktım. Laf mı sokmuştu o? Vardı böyle saçma sapan sinirleri.

"Niye arkadaşınla muhabbet edemez mişim? Beğendim arkadaşını sohbet ediyor, tanışıyorum ne var!?" Uzun saçlı çocuk Kai'ye laf yetiştirip bana baktı. Ve elini uzatarak konuştu.

"Selam Beomgyu ben. Choi Beomgyu. Hadi tanışalım. Saçını çok beğendim aşırı hot duruyor, bence acilen arkadaş olmalıyız. İstersen olmayız sevgili falan da olur" Kai hızla kaşlarını çattı.

"Pardon ne diyorsun sen sevgili falan?" Bu sefer kaşlarımı çatma sırası bendeydi. Olabilirdi öyle şeyler. Benim de sevgilim olabilirdi. Ne vardı ki bunda?

"Ne yani olamaz mı? Ben beğendim tatlı çocuk" Yine bana döndü ve yine bana doğru konuşmaya başladı. "Adın neydi acaba?" Her şey çok hızlı gelişmişti ve bu sesin içinde durmak bile benim için çok zorken bir de sohbete dahil olmak zorunda gibi hissediyordum.

"Taehyun. Kang Taehyun" Adının Beomgyu olduğunu öğrendiğim çocuk gülümseyerek başını salladı. "E ister misin gidelim bir yerlere oturalım sohbet edelim ordan belki eve geçeri-" Beomgyu'nun sesini bu sefer Kai değil burada ki diğer kişiler kesti.

"Ne oluyor Beom bir sıkıntı mı var" Evet sanırım kavga şimdi başlıyordu. "Var var, olmaz mı? Sizin bu yavşak arkadaşınız benim arkadaşıma asılıyor" Gelen 6-7 çocuk bir bana bir Kai'ye bir de Beomgyu'ya bakıyordu.

"Yavşak falan ayıp oluyor ama" Kai tatlı birisiydi. Bunu sadece ben değil onu gören herkes derdi. Ancak bazen çok ve saçma bir şekilde sinirlenebiliyordu. "Ayıp falan olmuyor yavşak seni"

Kendimi ilkokulda gibi hissetmeden edemedim. Kavgaları hep saçma bulmuştum. Ancak çocuklar bağırır birbirlerine vurur gibi düşünüyordum. Ancak Kai benim gibi düşünmüyordu. Sinirlendiyse sinirini yansıtmalı, yaşamalıydı. "Alt tarafı güzel buldum konuştum. Yemedim arkadaşını merak etme. Aslında çokta güzel insan bakınca şöyle bir yiyesi geliy-"

Evet şuanda da olduğu gibi sinirini yaşıyordu. Çaktığı yumrukla.

Yeni fic bismillah 😋
Nerve problem bitince dedim hadi yeni fic baslim super olmus😋😋👊👊🤟😜

Magnet | taegyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin