Parkta oturmuş bisküvi yiyorduk. Çok kısa süren gerilimin sonunda hiç bir bok olmamış gibi davranmıştık. Hatta Taehyun gülmüş ve 'Küçükken izlediğim çizgi filmlerde ki canavarlara benzemiştin' demişti. Yani iltifat değildi ama hoşuma girmişti.
"Neden moralin kötüydü anlatmak ister misin?" Hayır. Hava buz gibiydi ve götüm donuyordu. Bu yüzden hayır. Ve yani evet ailesel problemlerimi herkese anlatmaya niyetim yoktu. Taehyun herkes değildi tabi yakışıklı ve azcık ucundan (evet baya bir) hoşlandığım çocuktu. Ama yine de anlatmak istemiyordum.
"Ya genel işte"
"Tamam genelin nedir peki?" Yan dönerek gözlerimizi birleştirdim. Sanki tüm yıldızlar şehir ışığından kaçıp gözlerine saklanmıştı. Fazla güzeldi.
"Taehyun zorlama lütfen. Herkesin ailevi sorunları vardır değil mi? Benimde öyle bir şey işte. Boşver yıldızlara bakalım."
"Peki tamam sen bilirsin." Gözlerimi gözlerinden çekmedim. Çekemedim. Yıldızlara bakıyordum sonuçta.
"Beomgyu yıldızlara bakalım dedin baksana yıldızlara" Ellerimi saçlarına koydum. Yumuşacıktı. Sert ve yıpranmış olması gerekmez miydi? Yeonjun'un saçları çok kötüydü. Boyadan yıpranmış lastik gibi olmuştu. Neden Taehyun'un ki öyle değildi? Gerçekten de bir peri olmalıydı! Ellerimi yanaklarına indirdim. Gözlerine bakıyordum ve asla çekmiyordum gözlerimi.
"Yıldızlar gözlerinde"
"Nasıl yani?" Gözlerimi çektim ve yıldızların olması gereken yere gökyüzüne çevirdim.
"Yıldızlar şehirin ışıklarından, pisliğinden görünmüyorlar ki. Sanki tüm yıldızlar bu pislikten kaçıp gözlerine sığınmış gibi," Gözlerimi görebildiğim yıldızlara çevirdim. Göz gözeydik şimdi. Tüm galaksi olmalıydı gözlerinde. Çok güzel parıldıyordu.
"Taehyun yıldızlar gözlerinde"
Iyy çok romantiklemelikli bir bölüm oldu bune ıy
Herneyse ayh
Seviyom sizi içinizi baydim romantik seylerle kusura bakmayın🙄😱😘😍💗💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magnet | taegyu
FanfictionSerseri Beomgyu ile piyanist Taehyun'un yolları kesişir. Avril Lavinge - Sk8er boi