Bölüm 5 - Mumya'nın Laneti

606 37 1
                                    


Jayce "İronspike Dağlarına tırmanmaktansa köprü ile Noxus'a geçebiliriz." dedi. Garen "Noxus tarafına gitmenin uygun olduğunu zannetmiyorum.". Ezreal " Baron Nashor'a yeniden yakalanırsak kıl payı kurtulamayabiliriz."dedi. "Demek Demacia'ya dönmeye çalışıyorlar. Bakalım pusulayı karıştırınca ortaya ne çıkacak?" diye aklından geçirdi onları izleyen Mordekaiser. Gece yarısı olmuştu Efsaneler, Jayce ve Ezreal uykuya dalınca Mordekaiser yönlerinden sapmaları için elinden geldiği kadar aletleri bozdu yerlerini değiştirdi. Günün ilk ışıklarıyla birlikte Noxus'a doğru yola koyuldu. Jayce uyandığında "Uyanın önümüzde daha uzun bir yol var!" diye bağırdı.
Birkaç saat sonra Mogron Geçişindeydiler halk arasında buna "Cesaret Arenası" deniyordu. Garen " Bu yoldan geldiğimize eminmisin?" dedi. "Pusula batı bu tarafta diyor" dedi Ezreal. Mogron köprüsünde aniden karşılarına 2 garip kişi çıktı. Biri mor saçlı, mor kanatlı ve rengi soluk bir kandındı diğeri ise kırmızı gözlü sarımsı bir kıyafet giyen elinde yeşil bir değnek olan siyah bir adamdı. Jayce "Morgana ve Nasus!" dedi. Ancak arkalarından biri daha çıktı. Pembemsi beyaz kanatları olan, sarı ağır zırh giymiş, yanan koca bir kılıcı olan biri. Bu kayle idi. Kayle tüm gücüyle Nasus ve Morgana'ya saldırıyordu ama savaşı kaybediyor gibiydi. Jayce " Bu olaya el atmalıyım" diye düşündü. Morgana'ya ve Nasus'a çekiciyle vurup onları köprünün dipsiz uçurumuna düşürdü. Hazırlıksız yakalanan ikili düşmeye başladı.
Kayle Jayce'e minnettardı onlarla kalmak istediğini ancak işinin olduğunu anlattı sonra da çekip gitti.
Mordekaiser...
Mordekaiser birkaç saat sonra Noxus kalesindeydi. "Sen ne ara geldin?" dedi Darius. Mordekaiser "Çok önemli birkaç bilgi edindim." dedi. Sion " Neymiş şu bilgiler anlat!" dedi. Mordekaiser "Sabırlı olun" dedi ve herkesin yüzüne şeytani bir gülümseme geliverdi.
Geri dönelim...
Efsaneler birkaç saat sonra Shurima çölüne varmışlardı. Önlerinde büyük bir piramit vardı. Sonra garip bir yaratık gördüler. Ağlıyordu ve yeşil sargılarla kaplanmıştı. Lux " Sen de kimsin böyle?" dedi. "Benim adım Yordle*." dedi gözyaşlarının arasında. Garen "Uzak dur ondan!" diye bağırıp küçük Yordle'ın kolunu kılıcıyla çizdi. Yordle sinirlenmeye başlamıştı ve...ve birkaç sözcük söyledi. Daire şeklinde bir alan oluştu garip garip harfler yazıyordu alanda. Ancak alanın içindeki herkes (küçük Yordle dışında) kuma batmaya başladı. "Yoksa buraya kadar mı Demacia'ya zırhı götüremiyecekmiyiz" diye düşündü Garen. Acaba Demacia Efsaneleri görevi tamamlayamayacakmıydı.
Bu sırada Prens Jarvan IV Demacia ordusunu Kristal Kayalığa doğru götürüyordu. Noxus ise Ebedi kılıç ile birlikte Kristal Kayalığa geliyordu.
Demacia Efsaneleri öldü mü. Eğer öldüyse Noxus ve Zaun birliğinde 2 adet gizli silah vardı. "Zaun'lu Askeri Cisim"(Efsaneler ve Quinn dışında zayıf yönünü sadece Noxus-Zaun tarafı biliyor.) ve "Ebedi Kılıç"(Çivili Zırh henüz Demacia'ya ulaşamadı.)

Yordle*= Amumu

League Of Legends - Demacia Noxus'a KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin