Garen, Nashor'un öfkesinden kaçmaya çalışıyordu. Nehri geçip kıyıya ulaşırsa Nashor ona ulaşamazdı. Ancak bir türlü başaramıyordu. Her denediğinde Nashor onu yerden yere vuruyordu. Büyük bir hata yapıp kılıcını kıyıya fırlattı, Nashor hareket eden ve parlayan şeylere karşı olan zaafını içeride tutamayıp kılıcı yuttu. Birkaç saniye sonra midesinde bir ağrı oluştu ve rahat hareket edememeye başladı. Kılıcı ve midesindeki diğer şeyleri dışarı çıkarrtı. Öyle bir dalga oluştu ki Garen kıyıya ulaştı. En az on metre sürüklenmişti. Ancak Nashor'un midesinden biri daha çıktı, çıkan kişi "Merhaba, ben Yasuo." dedi. Garen şok olmuştu, Nashor'un midesinden biri çıkmıştı. Garen "Orada sindirilmeden nasıl kalabildin ? Dedi. Yasuo "Her deliğe birşeyler tıkadım ve güvenli bir yer bulup zayıf nokta bulmaya çalıştım, ancak zayıf nokta çok uzağımdaydı. Senin kılıcın midesine öyle bir düştü ki zayıf noktasına denk gelip kusmasına sebep oldu." dedi. Garen "Her neyse, yaşadığım krallık tehtid altında, bana yardım edebilecekmisin Yasuo ?". Yasuo yanıt olarak "Hey, hayatımı kurtardın ve sana yardım edeceğim." dedi.
Efsaneler Serpentine yolunda...
Vayne, o uzaktan gelen Garen mı diye düşünüyordu ve düşüncesini içinde tutamadı. "Sanırım o Garen, ama yanındaki kim ?" dedi Vayne. Quinn "Yanına koşmalıyız." dedi. Birkaç dakika içinde Garen'ın yanındaydılar. Garen'a acı haberi verdiler, Garen "O zaman buraya kadarmış...şu andan itibaren yemin ediyorum ki DEMACİA GERİ GELECEK." dedi. O anda Valor ayağının altında bir belgeyle çıkageldi üstünde aynen şunlar yazıyorduYeni Noxus Ordusuna...
Bugün bizim günümüzdür, bugün savaş günüdür. Bugün Demacia düştü ve sıra ikinci hedefimize geldi, hazır olun...İonia düşecek.
5 yıl sonra.
İleri ileri ileri, halkın arasına karışıp askerleri avlayın, bugün İonia'nın ve Demacia'nın düşmesinin 5. yıldönümü. 5 bizim içib kutsaldır, bugün tepkimizi göstermeye başlayacağız. artık Devrim yandaşlarının gücünü görecekler. Demacia'yı hafife aldınız, cezanız hiç olmadığı kadar ağır olacak Yeni Noxus taraftarları.Devrim Yandaşları Ya bugün ya hiç...
Ya bugün ya hiç...
Kargaşa çıkartıp askerleri avlayın, tepkinizi gösterin bugün bizim günümüz yakında Demacia geri gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends - Demacia Noxus'a Karşı
Hayran KurguYazar : BoomAndy F.S. Original