Bölüm 7 - Batan Bir Güneş

523 32 0
                                    


Darius şeytani bir gülümseme ve Noxus ordusu ile Demacia surlarına dayandı. "Kaleyi kuşatın!" emrini verdi. Kral Jarvan III çaresiz olduklarının farkındaydı ve bir plan yapmalıydı. Prens Jarvan IV ise İonia ordusunun kaleye girmiş olmasını diliyordu.
İonia ordusu gemilerle birlikte Noxus'a doğru ilerliyordu. İrelia "Noxus hazırlıksız yakalanacak. Arkasından gelen orduyu tahmin bile edemeyecek." dedi. Gemilerin üstündeki mancınıklar emir bekliyordu. İrelia "Ateş!" diye bağırdı. 20 tane mancınık aynı anda Noxus surlarına saldırdı. Surlarda gedik açmayı başarmışlardı. Ancak Noxus ordusunun yarısı hala içerideydi. "Bu da ne böyle?" dedi İrelia. İonia-Noxus savaşı yeniden başlıyordu.
O sıralarda Demacia...
"Mancınıklar, Ateş!" Dedi Darius. Surların önündeki askerleri ise kendisi halleti. Mordekaiser, Talon, Katarina ve Draven arkadan sızmayı planlıyorlardı. "Demacia surlarında gedik açılırsa Demacia düşer" diye düşündü Kral Jarvan III. "Kaleyi terk edin!" diye bağırdı. Herkes surlardaki gizli geçide doğru koşmaya başladı. Demacia kalesi boşalmıştı. Sonra Prens Jarvan IV şu sözleri söyledi "Kardeşlerim, Demacia...düştü"
Surlarda gedik açılmıştı Darius içeri girdiğinde Kale bomboştu. "Demacia'dan kurtulduk!" diye bağırdı.
Lux ve Master Yi kaleye dönmeye çalışırken Noxus ordusunu gördükleri gibi sıvıştılar.
İrelia, İonia ordusuyla birlikte Noxus kalesini almaya çalıştılar. Her ne kadar çalıştılarsa da saldırı geri tepti. Geri çekilmeden önce Jarvan IV'ün yazdığı notta Xin Zhao'nun kaçırıldığı ile ilgili bir not vardı. Kaçabilsinler diye zindan duvarlarında mancınıklar ile gedik açtılar. Sonrada geri çekildiler.
Quinn açılan gedik ile birlikte Xin Zhao ile birlikte kaçtı.
Garen'in olan biten hiçbirşeyle alakalı bilgisi yoktu. Ancak Gölge Adalarda ağaçların arasından mor kıyafetli biri çıkıverdi. Garen "Shen senin burada ne işin var?" dedi. Shen ile aralarında geçen ufak bir konuşma oldu. Garen herşeyi anlattı (Bildiği kadarıyla). Shen " Yapabileceğim birşey yok" dedi. Ardından "Ama seni oraya ışınlayabilirim şimdi bana sıkı tutun yolda düşersen nereye düşeceğin belli olmaz." dedi. Garen " Ben sana nasıl sıkı tutuna..." derken sözü yarım kaldı. İki saniye sonra Master Yi ve Lux'un Yanındaydılar. Garen "Neler dönüyor burada?" dedi. Lux "Bu Noxus ordusu." dedi. Bilgewater'da olan Galio'da Vayne'i iki eliyle tutup uçarak Demacia'ya gelmişti. Ancak, Noxus ordusunu görünce epey şaşırmıştı.Vayne sonrasında Garen, Shen, Master Yi ve Lux'u gördü Galio'ya "Oraya inelim." dedi.
Ezreal ise neler olup bittiğini merak ediyordu. Yordle'dan (Yani Amumu) onu kum yolculuğu ile yanlarına götürebilir mi diye sordu. Yordle'ın cevabı şu oldu "Peki orada arkadaş edinebilirmiyim?". Ezreal kafasını evet anlamında aşağı yukarı salladı. Yordle "Tamam o zaman" dedi ve birkaç söz söledi birkaç saniye içinde ikiside kuma gömülüyordu.
Toprağın içinden birşeyler çıkıyordu. Garen "Bu da ne böyle?" dedi. Tozlar içinde olan Ezreal karşısında Çivili zırh giymiş Garen'i görünce yüzünde bir gülümseme beliriverdi. Ancak birazdan duyacakları bu gülümsemeyi yüzünden silecekti.
Quinn ve Xin Zhao kaçmayı başarmışlardı Demacia'ya dönüyorlardı. Ancak Noxus ordusunu görüp afalladılar. Birkaç asker saldırmaya başladı. Ardından otların arasından bir ışık kümesi çıktı ve patladı. Bu Jayce idi. Askerlerle dövüşüyordu.
Prens Jarvan IV ise Demacia Ordusuyla birlikte (Artık geriye ne kaldıysa) sığınaklarda saklanıyordu.
Garen "Şu an itibariyle, Noxus tarafında olmayan herkes birer Demacia Efsaneleri üyesi olarak sayılacaktır." dedi. Demacia efsaneleri Jayce, Quinn ve Xin Zhao'ya doğru yardıma koştular...

League Of Legends - Demacia Noxus'a KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin