Bölüm 4 - Gizli Silah

756 39 0
                                    


Sion "Konuşmazsan baltamın tadına bakarsın Demacia'nın hizmetçisi" dedi. "Kaç kere söyleyeceğim "Sadık Demacia Hizmetkarı" " dedi Xin Zhao. Sion baltasının keskin olmayan tarafı ile vurdu ve Darius'un yanına gitti.
Bu olaylar gelişirken Quinn Zaun'dan bilgi çalmaya çalışıyordu. Yeni bir tür proje kağıdı çaldı adı "Zaun'lu Askeri Cisim" kısaca "Zac". "Çok garip bir yaratık öldürdüğünde kalan parçalarınıda ezmen gerekiyor yoksa yeniden birleşiyor." diye aklından geçirdi.Ters giden birşeyler vardı ama halen çözememişti.
Demacia Efsaneleri yolu geri dönerken garip ve yeşil bir yaratıkla karşılaştılar. "Zaun sınırlarında ne işiniz var ucubeler" dedi. Quinn arkasını döndüğü gibi gördüğü şeye inanamadı. Garen, Vayne, Galio ve Lux önlerinde ise Zac duruyordu. Quinn tam bağıracaktı ki arkasından birşey kaptı ve onu susturdu. Onu bayıltıp karanlık bir yere doğru sürükledi. Zac ise bizim Demacia Efsaneleri'ne saldırmaya başladı. Garen tüm gücünü toplayıp gökten bir kılıç düşürdü. Bu büyüklükte bir kılıç ormandaki bir golem'i tek geçerdi. Zac 4 küçük parçaya ayrıldı. Ancak parçalar Demacia Efsaneleri gitmeye çalışırken yeniden birleşti ve Zac yine saldırdı. Yeniden yeniden aynı olay tekrarlandı. Efsaneler yorulmaya başlamıştı. Zac'in zayıf yönünü bilen Quinn ise ortalıkta yoktu. Uğursuz koruluğun girişinde mahsur kaldılar Oysa ki noxus savaş planı yapıyordu.
O Dakikalarda Demacia..
"Efsaneler geri gelmedi Savaşa Çivili zırh olmadan katılacağız ordular ileri Kristal Kayalığa gidiyoruz!" emrini verdi Prens Jarvan IV.
O Dakikalarda Noxus...
"Kristal Kayalığa doğru yaklaşıyorlar." dedi Noxus Askeri. "Tuzağımıza düşecekler o zaman." dedi Draven.
Quinn uyandığında yerde sürükleniyordu. Mor bir el gördü. Sonra ise Mor bir adam. Bu Dr. Mundo idi. Quinn'in kaskı yarılmıştı kafasına satırla vurmuştu herhalde. Noxus surlarından içeri girdiler. Quinn karşısında aniden Sion'u gördü sonra ani bir darbe yedi ve bayıldı. Ayıldığında garip bir odadaydı yanında Xin Zhao vardı. "Xin, Bu senmisin?" dedi Quinn. Xin Zhao'nun her yerinden kan akıyordu. Darius parmaklıklara dayanıp "Çok fazla şey biliyorsun Demacia'lı." dedi ve uzaklaştı. Evet bu savaş kesinlikle Demacia'nın alehine idi. Herşeyi öğrenen Quinn kaçırıldı artık ellerinde hiçbir bilgi yoktu ve Garen, Lux, Galio ve Vayne'de hakkında hiçbirşey bilmedikleri bir yaratıkla savaşıyorlardı. Çivili zırh Demacia'ya ulaşmadı. Ya Zac onları öldürürse ?.
Demacia Efsanelerine Geri Dönelim...
"Daha fazla dayanamayız" dedi Garen. "Bir plan bulmazsak çivili zırh burada kalacak ve Demacia savaşı kaybecek" diye aklından geçirdi Lux. Zac her seferinde bölünen parçalardan yeniden doğuyordu. Sanki ölümsüz gibi birşeydi. Vayne'in atışları içinden geçip gidiyordu. Lux un ışık kümeleri onu ortadan ikiye bölüyor ama yeniden toplanıyordu. Garen'in kılıç darbeleri işlemiyordu. Sanki yenilmez gibi birşeydi. Ama aniden otların arasından bir ışık kümesi geldi ve patlamaya yol açtı. Ardından elinde çekiç olan bir adam (Piltover'lı gibiydi) Geldi ve Zac'i Çekiciyle ezdi. Zac birkaç parçaya bölündü. O parçalarıda ayağıyla ezdi. Adamın arkasından otlardan Ezreal çıktı. Adam "Ben Jayce tanıştığımıza memnun oldum" dedi. "Ama sen bu yeşil yaratığınböle yenileceğini nereden biliyordun ?" dedi Garen. "Ezreal anlattı" dedi Jayce. "Peki Ezreal nereden biliyordu?" dedi Garen. Ezreal "Sizi İronspike dağlarına kadar takip ettim sonra gözden kaçırınca Quinn'i gördüm. Onu takip etmeye başladım. Zac'in zayıf yönlerinin ve güçlü yönlerinin yazdığı bir proje kağıdı buldu. Sonra ise Mundo kafasına satırla vurdu." dedi. "Ne kafasına satırla mı vurdu" dedi Vayne. Jayce " Her neyse konumuza dönelim. Savaşı biliyorum ve bu savaşta Demacia'nın tarafında olacağım. Ancak Zac çok güçlü bir gizli silah ya da gizli silahtı. Artık sadece silah ve zayıf yönlerini biliyoruz. Kristal kayalığa gitsek iyi olur." dedi. "Doğru söylüyor savaş başlamadan önce çivili zırhı ulaştırmalıyız. Yola koyulalım sabah ulaşırız. Elimizde onların bilmediği gizli bir silah var."
"Siz öyle sanmaya devam edin." diye aklından geçirdi gölgelerde saklanan Mordekaiser.

League Of Legends - Demacia Noxus'a KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin