Bölüm 10 - Bir Efsanenin Dönüşü

418 30 0
                                    

Demacia-Noxus savaşından uzun zaman sonra Demacia Üçlemesi kuruldu Prens Jarvan, Garen ve Xin Zhao vardı bu üçlemenin içinde. Garen her sabah Master Yi uğruna dikilen heykelin önünden geçiyordu. Her geçtiğinde aklından "O onurlu bir savaşçıydı." diye geçiriyordu. Quinn baş gözcü olmaya laik görülmüştü. Her şey iyi gidiyordu. Ama henüz olacaklar bilinmiyordu. Yakında olacak şeyler çok kötüydü. Garen rüyasında birinin canlandığını gördü. Cesedinin ayaklandığını ve ona doğru haykırıp koşmaya başladığını. O gördüğü kabustan sonra "Neyse ki bir rüyaydı." diye iç geçirmişti. Demacia barış ve huzur ülkesi olmuştu resmen. Her ülkeyle aralar iyiydi. Şu anda tek savaş Freljord'daki iç savaştı. Ancak Gölge Adalardan aylardır haber alınmıyordu. En son gölge adalara uğrayan kişi Garen'di. Onuda Amumu oraya yollamıştı. Garen boş boş dolaşırken aniden bir kişi eline not bırakıp kaçtı. Çok ani olmuştu ne olduğunu bile anlamamıştı. Bilgewater'dan Gangplank'in sorun çıkardığı ve bir sonraki rotasının Serpentine Nehri(Sihirdar Vadisi) olduğu yazıyordu. Garen "Ne tür sorunlar çıkartabilir ki ?" diye iç geçirdi. Birkaç gün sonra kimseye haber vermeden Serpentine Nehri'ne doğru yola koyuldu. Xin ve Jarvan'a bile haber vermemişti. Ulaşana kadar canavarlardan kaçmaktan yorulmuştu. Oraya vardığında bir ceset vardı. Üstünde Noxus askeri birliklerinin üniforması vardı. Aniden gözünü açtı. Kalkmaya çalışmaya başladı. Dehşet verici bir yüzü ve elinde kocaman bir baltası vardı. Garen çığlık atmak istiyordu ama çığlık atmaya nefesi yetmiyordu. Son üç yüz metreyi koşarak gelmişti. Karşısındaki şey o kadar dehşet vericiydi ki eline aldığı kılıcı düşürmesini sağladı. Ve aniden o yaratık baltasını kaldırdı, hızla Garen'in kafasına doğru indirmeye başladı...

League Of Legends - Demacia Noxus'a KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin