***
Ultimele doua zile din viata mea pot spune ca au fost atat de lipsite de sens ,incat am crezut ca n-am niciun scop.Si nu,nu fiind ca am preferat sa-mi iau 2 zile libere dorind sa-mi pun gandurile la punct si asa ma mai odihnesc si eu un pic.Dar vezi sa nu...Cel putin ieri a fost okay neavand nicio ocupatie decat sa fac putina ordine prin casa,dar azi?...ziua de azi era dusa naibii de tot! Soarta mi-a zdruncinat orice liniste in momentul cand primisem acel apel...Uituca de mine uitase pentru un moment ca am grija de un adolescent problematic daca e sa zic asa.Iar acel apel ma facuse sa-mi ies din minti.Bangchan nu era un copil intocmai silitor cand venea vorba de invatat,iar despre disciplina la liceul unde invata, cred ca nu se mai punea vorba.
Chiar si acum imi venea sa ma trag de par fiind ca acceptasem sa stea cu mine...Ce-i drept nu eram deloc apropriata de familia mea,care sa mentionez nu o mai vizitasem deloc in ultimii 3 ani decand cu faza aia...Nu prea eram intr-o relatie buna cu ai mei,si asta fiind ca nici azi nu acceptase faptul ca am venit in Seoul ,mama cel putin incerca sa ma inteleaga vorbind din cand in cand cu ea la telefon,dar cu taica-miu...chiar ca era o problema.Intr-adevar nu se asteptase ca dupa ce absolv , sa ma mut din orasul natal din vina unui post de munca si fiind ca voiam sa fiu eu independenta.Eram singura lui fiica ,fiica pe care si-a dorito asistenta,asta doar sa fiu in prejma lui mereu,dar uite ca n-a fost sa fie asa.Iar cat despre el...
M-am uitat dezamagita la blondul din fata mea,abia ce ajunsem pe usa si deja ma rugam sa ies cat mai repede dina acel loc.Rugandu-ma sa scap cat mai repede de aici si sa-l cert bine de tot pentru faza asta stanjenitoare...desi habar n-aveam despre ce era vorba,dar de un lucru eram sigura, el era devina...
Suprinzator din pijamaua mea cu panda si schimbat canalele in timp ce mancam niste ciocolata,m-am trezit aici...serios din toate locurile din lume cum era posibil asa ceva.Ce naiba facuse mai exact de a trebuit sa-l gasesc la sectia de politie?
— Noona cum de stiai ca sunt aici?S-a ridicat acesta in picioare in momentul in care m-a vazut.Uimirea fiindu-mi la semnele de pe fata lui.S-a batut?
— Nu ma lua pe mine cu nicio Noona!Un lucru ti-am cerut, sa nu-mi creezi probleme si sa nu te faci prea vizibil in public,dar tot continui sa-mi faci fel si fel de probleme!L-am privit nervoasa vazandu-l cum era pe cale sa vorbeasca,dar l-am oprit din priviri spunadu-i sa stea jos.Iti Dai seama in ce situatie stanjenitoare m-ai pus iar Bangchan!Am oftat zgomotos inainte de a-mi concentra atentia asupra agentului ce scria ceva pe o foaie.Domnule politist ,cat de grava e problema aceasta care-l include pe fratele meu?
— Poftim?problema?Dumneavoastra trebuie sa fiti tutorele lui!Se opri acesta din scris privindu-ma,vazandu-l vizibil amuzat pe acest tip ceea nu mi se parea normal mai ales in acest moment.Am aprobat numai decat asteptand sa-mi explice toata situatia dar agentul imi rase iar.
— Probabil nu m-ati inteles,imi puteti explica situatia ce tine de acest tanar?
— Tinere din cate pare ,sora ta mai mare se asteapta la cei mai rau de la tine.Ma ignora acesta privindu-l pe blondul care parea putin suparat.De ce?eu ar trebui sa fiu cea suparata,asta doar daca nu...
— Acum intelegeti de ce n-am vrut sa o contactati!Se lasa acesta de spatarul scaunului oftand.N-am facut nimic grav Noona,pur si simplu doar m-am aparat.Dar din cate se pare grija ta sa nu fac ceva rau e mai mare decat grija fratelui tau mai mic.S-a ridicat blondul din scaunul sau inainte sa iese pe usa afara,lasandu-ma bulversata de tot de cele spuse cat si de iesirea brusca.
Uitandu-ma din nou spre agent.
— Cred ca a iesit la putin aer curat,dupa toata tensiune care a fost adineauri cat si dezamagirea de acum ii dau toata dreptatea.
CITEȘTI
ᎷᎩ ᏗᏒᏒᎧᎶᏗᏁᏖ ᏰᎧᏕᏕ |Ꮲ.ᏟᎽ.
Fanfiction❝ Momentul în care crezi că iubirea nu mai are nici-un sens în viața ta,O lume pe care crezi că minciuna și înșelatul sunt singurele opțiuni pe care cineva le poate alege și că acele alegeri te pot costa chiar viața și pot răni persoanele dragi... ...