₵₳₱ł₮ØⱠɄⱠ 4

104 5 25
                                    

~~~~~∆~~~~~~

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

~~~~~∆~~~~~~

Nãucitã — dezorientată — poate șocatã!Asta era primele emoți ce le simțea în momentul de fațã.Ceea ce s-a întâmplat era chiar real?Nu credea cã v-a ajunge în asemean situație.Se spune cã atunci când te aștepți mai puțin inevitabil ceva mereu va conteni sã aparã.Exact ca și în cazul celor doi.Acum câteva secunde atmosfera se lãsã cu ceartã,iar acum....

Nici în ruptul capului nu se aștepta cã v-a ajunge sã fie trasã din fața unei mașinii ,mai apoi sã cadã peste așa zisul ei salvator și sã-și lipeascã buzele de al lui accidental într-un sărut ce cu preciezie nu era contenit de nimeni ci poate de Univers.

Tânãra fata fu cea care se retrase ca șu arsã,ridicându-se de pe grizui ce acum era trântit jos asemenea unui brad ce tocmai fusese tãiat.Nu că avea vreo problemă cu oamenii înalți doar cã acesta pe lângã cã era foarte înalt era și foarte enervant.Fãcea parte din acea tipologie de persoane care doar odatã ce-și deschideau gura te și bloca de la primul cuvânt rostit și printr-un gest ce poate pentru el nu avea nici-o importanțã dar pentru ea,era diavolul în carne și oase doar cã în trup omenesc.În nici o sãptămână de când lucrase cu acesta,putea pune mâna în foc cã celelalte asistente ale lui n-au rezistat mai mult,mai ales când era atât de capricios iar caracterul sãu lãsa de dorit.Nu putea spune cã nu era un bãrbat frumos,dar aspectul nu era atât de important încât sã-ți vinzi inima pentru așa ceva!

Și-a scuturat hainele și palmele de praful de jos,ștergându-și mai apoi buzele cu brațul cãmeșii pe care o purtã de nenumãrate ori,ignorându-l pe bãrbatul ce tocmai ce ridicã la rândul lui de jos,auzindu-l înjurând în barbã.

"Și când te gândești cã-i Idol!"

Pufnise ea în barbã crezând cã n-o auzise nimeni,dar atunci acesta veni țintã spre ea.Și cum tânara fata era mai scundã de înãmțime și deși papucii cu puțin toc o ajutau sã se adepte în societate fațã de majoritatea femeilor din jur,nu era îndeajuns.Bărbatul din fața ei era de douã ori mai mare ca ea,asta intimidând-o.

— Tu ești nebunã!

Tâșnii bărbatul nervos atingându-și buzele și șatena abia atunci observase un micã patã în colțul buzei. Doar n-o făcuse ea nu?l

— Îmi cer scuze,doar cã eu n-aveam de unde să știu că aici avea sã se ajungã.A fost o mișcare bruscã,n-aveam de unde sã-

— Asta s-ar numi violare de spațiu persoanl!Ar trebui sã te dau în judecatã pentru asta!Ai habar cât de durã e legea ce ține de acest act și cei care-

— Tu ești Turc!Am spus că-mi pare rău,acum lasã naibii asta și urcã dracu în mașinã avem de salvat  un contract.
Strigã femeia revoltată exlamând spre acesta.În schimb acesta nici că se clinti din loc,o privea inexpresiv nescițând nici-o emoție,ci doar o privea.Oftã zgomotos și cu asta se aplecă jos dupã patoful ei ce cu câteva minute zburã prin aer din câte părea spãrgând oglinda  retrovizoare din partea dreaptã,urmând mai apoi sã se urce la volanul mașinii.

ᎷᎩ ᏗᏒᏒᎧᎶᏗᏁᏖ ᏰᎧᏕᏕ  |Ꮲ.ᏟᎽ.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum