₵₳₱ł₮ØⱠɄⱠ 3

172 14 17
                                    

Sunetul degetelor ce erau trosnite deasupra mobilierului de un lemn șumbru,provocând un sunet mult prea enervant pentru timpanele brunetei,o ducea în culmea nebunie.
Stătea la biroului ei completând noile formulare ce țineau de ședința ce o avea în câteva minute,însă cum putea sã se concentreze când liniștea îi era spulberată de un îngânfat nebun ce stătea în scaunul său plictisit parcă bătut de soartă.
Ușurată fusese când zgomotul enervant devenii inexistent.Își ridicară privirea din foile de pe birou,privind spre biroul acestuia.

Nu era!

Îl căută cu privirea urmând să-și dea ochii peste cap când îl văzu pe acesta pe balcon vorbind la telefon.
Strâmbase din nas revenind la treaba ei.Spatele începu a o durea la fel ca și picioarele.Papucii cei avea în picioare îi erau incomozi la fel ca și această săptămână obositoare.
Pe totată dura sãptãmâni aceasta se scufundă în muncă în cât se blestema pentru asta.Nu credea că programul ce-l va avea va fi atât de încărcat încât trebuia să stea peste program uneori,și cel mai rău lucru...Așa zisul ei șef era prea enervant și fițos.
În această săptămână tânăra brunetă reuși cât de cât să-si dea seama ce fel de persoană e.--Făcea parte din acea categorie de persoane narcisite și insuportabile pe care ea le detesta,era mult prea enervant din toate punctele de vedere.Iar faza de acum zile îi dovedi asta.
Tocmai ce terminase să-i organizeze tot programul de la începutului anului și noul raport ce avea să-l prezinte Directorului în legătură cu prestația acestuia la ultimulul său concert,însă acesta de narcisit ce era îi aruncase raportul numindu-l Gunoi!
Pentru el poate însemna gunoi însă pentru ea însemna totul,de la statul tarziu până la oragnizarea lui,nu era ușor sã faci asta mai ales cã era nouă aici,iar compania era imensã abea dacă reuși să găsească persoanele care aveau să-i semneze pentru noul contract ce-l avea să-l iscutească "Șeful ei".

Doar gândindu-se îi provoca greață,cu ce greșise ea de a trebuit să aibe parte de asemenea soartă?
Își trase ochelari mai bine pe vârfului nasului,urmand să-și salveze ceea ce lucrase îl ultimul timp pe computer.
Era aproape gata,mai trebuia să transfere ceva iar noul ei program de date și era gata.Nu avea nici-o legătură cu stadiul ei de secretară,dar se gândea că după ce-i va arăta asta Directorului ,cu ajutorul rugămințile ei acesta o transfera în celălalt departament ca secretară sau ca orice altceva atâta timp cât nu mai trebuia sã dea ochii cu acel speciment.

--- Ai venit aici să lucrezi,nu să visezi cu ochii deschiși secretară Kim!

Șocul îi fusese atât de mare când se trezi cu el în fața ei ceea ce o determină să se lase pe spate din cauza distanței și fară vreun echilibru aceasta ajunse să cadă jos.La impactul ei cu parchetul icnise.

--- Anulează ședința de astăzi cu Cei de la W Koreea!

Ca de obicei acesta nu schița nimic,o privea încruntat ca și cum o omora prin priviri.
Iar ceea ce rezulta era "Nu de ridici odată!"
Se ridică de jos,masându-i spatele ce îi înțepeni,așezându-și mai bine ochelari de vedere la ochii.

--- Să-o anulez?Dar manager-ul tău mi-a spus că azi trebuie ținută, deja i-am făcut să aștepte prea mult,iar asta ar fi dovadă de lipsă de respect.
Proclamă jucându-se cu degetele privirea fiindu-i ațintită în jos.Nu pot să...

--- Secretară Kim!O aținti acesta cu privirea.Ai venit aici sã lucrezi, nu să vorbești neîntrebată.Ridică acesta tonul iar atunci aceasta tresări.Așa că în loc să vorbești mai bine ți-ai păzi vorbele,cine știe ce se poate întâmpla mâine.

Vru să-l întrerupă dar acesta atunci ieși pe ușă.Clipise de câteva ori încercând să-și dea seama ce tocmai sa întâmplat.

"M-a amenințat cumva?"

ᎷᎩ ᏗᏒᏒᎧᎶᏗᏁᏖ ᏰᎧᏕᏕ  |Ꮲ.ᏟᎽ.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum