₵₳₱ł₮ØⱠɄⱠ 1

226 17 10
                                    

***

Oamenii vârsnici,adolescenți nepăsători a cărei privire nici nu și-o lua din ecran nici măcar o clipă,și cupluri mult prea fericite...
Asta era priveliștea obișnuită pe care o primea tănărul dese ori prin geamul transparent al biroului său cu priveliștea la oraș.Aceași atmosferă plictisitoare care era și cu același lipsă de viață ca de fiecare dată.Oare viața lui mai avea vreo esență,când totul i se părea lipsit de viață grizuiului?Și cei drept se obisnuise cu ideea că mereu nu va fi neschimbat!
Conștințios de faptul lumea vine și pleacă pe când el va rămâne același...

Trezit din gânduri de ușa biroul care se deschise,pe ea intrând manager-ul lui având în mâinii niște dosare.

   — Anulează întrunirea de azi!

Vorbi bărbatul neluându-și privirea din geam.Cu mâinile în buzunar și cu ultimi 2 nasturi deschieiați la guler.Grizuiul dădu aerul afară fiind urmat mai apoi de un oftat.Azi nu avea dispoziția necesară pentru așa zisa întrunire,fapt care îl derermină să ia o pauză.

— Dar Chanyeol trebuie să te prezinți azi!După întrunire trebuie să dai un interviu celor de la revista de modă și trebuie să te întâlnești cu noua ta asistentă nu poți..."

  — Amână tot!Am spus!

Pufni tânărul întorcându-se spre bărbat.Nu am dispoziția necesară să particip azi,okay.Te rog să te ocupi  de tot Hyung!
Acestea fiind ultimele vorbe adresate manager-ului lui ,înainte de a-și așeza ochelari de soare la ochi și să iasă pe ușa biroului,singura lui direcția fiind liftul la care imediat ce apăsă etajul dorit,liftul și porni.Nimic,dar nimic nu putea să-l oprească acum.Își simțea capul că pleznea.Habar n-avea de ce,dar asta urma să afle cât de curând.

Odată ce ieși din clădire,tânărul se îndreptă spre parcarea companiei.Apăsă pe butonul cheiei de la mașină,iar atunci tinchetul ușor cunoscut al mașinii sale îi invadă timpanele chemându-l spre direcția ei.Un Range Rover negru de toată frumusețea îl aștepta parcă rugându-l să-l ia din parcarea blocată de fel și fel de mașini a cărei priveliștea te omora.
Odată ce deblocă ușile mașinii lui dragi,pornii motorul acesteia lăsănd fumul ușor cenușiu să plutească în aer, evapornându-se,urmând mai apoi să vireze la dreapta și să iese din parcarea mult prea aglomerată a companie spre șosea bombardată de mașini.
O zi normală pe străzile aglomerate Seoul-ului,același priveliște familială și același aere vehementate de trecători.
Un oftat lung îi părăsi gura în momentul în care semaforul se ivii să fie verde.
Pufnii adânc așteptând ca trecători de pe trecerea de pieton sa treacă odată.
Văzând că nimeni nu mai era prin preajmă și semaforul mai avea puțin și era roșu acesta apăsă ambreajul și accelerați punând mașina în mișcare.Totul părea normal și liniștit.dar brusc în fața mașinii se poziționă o brunetă mică de statură, lucru care il determinã ca imediat să pună o frână bruscă și ca el să dea cu capul de volan.Ușurarea era singurul lucru pe care se citea pe fata tânărului în momentul în care vãzu' că oprise la timp,reușind să scape cât el dar și persoana din fața lui nevătămați.

— Yahh te-ai smintit?Ești nebunã!Cine naiba se aruncă așa în fața uneimașini!

Zbieră grizuiul când se dase jos din mașină venind în spre bruneta a cărei prenzență nici nu i-o remarcă.Cel puțin asta credea Chanyeol.Credea că femeia venii în spre el să clarifice,însă suprins a fost când văzu că aceasta trecu pe lângă el pe partea cealaltă a străzii.Și dacă nu o urmărea cu privirea nu observa bătrânica care se chinuia să treacă strada.

ᎷᎩ ᏗᏒᏒᎧᎶᏗᏁᏖ ᏰᎧᏕᏕ  |Ꮲ.ᏟᎽ.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum