jeon jeongguk, 23 lata
schizofrenia paranoidalna; depresja
do niedawna narkomantaehyung po części nie był prawdziwy. czyny opisywane przez jeongguka były czynami jego matki, która zostawiła piętno na jego psychice. niektóre sytuację również dotyczą pierwszej miłości jeongguka. imię nieznane.
jego mama go nie kochała, nie poświęcała mu nawet minuty swojego czasu. mężczyźni pojawiający się w domu jeonów szybko zmieniali swój wygląd i charakter. jego matka była kurwą, dobrze o tym wiedział.
całe dzieciństwo było dla niego koszmarem. brak ojca, matka, która się nim nie interesowała. znacznie później chłopak, który postanowił go zostawić, sztuczni przyjaciele.
nic dziwnego, że w dzień ukończenia swoich 22 urodzin zdiagnozowano u niego schizofrenie i depresję. nic dziwnego, że wraz z tą wiadomością załamał się, być może jednak powodem tego było zerwanie z ówczesnym kochankiem.
przez jego stratę nie potrafił się pozbierać. wpadł w nałóg, zaczął brać narkotyki, przestał leki. cieszył się chwilowymi momentami szczęścia i zapomnienia, dopóki nie został wysłany na odwyk.
z ośrodka wyszedł po 4 miesiącach, czysty i z nowym startem. nie było łatwo, ale z nowo poznanymi znajomymi dawał radę. wszystko zaczynało się poprawiać, do momentu gdy 30 grudnia zmarła matka jeongguka i mimo zerwanych kontaktów chłopak tak czy siak się o tym dowiedział. i to go złamało.
w nocy, z dnia 01.01 na 02.01 przedawkował. lekarze stwierdzili, że wynikiem tego był wstrząs związany z wcześniej usłyszaną sytuacją, być może odstawienie leków miało również w tym swój udział.
jedno jest pewne. gdy jeongguk brał środek, nie był do końca świadomy tego, co robi, co go czeka. schizofrenia zaburzyła mu pole widzenia, wydawało mu się, że w końcu zobaczy ukochanego.
jaki to musiał być zawód, gdy na skraju śmierci przyszło mu do głowy, że może jednak kim taehyung nie istniał.
the end
a/n
to taki malutki special na walentynki
i hope u enjoy
mozecie zostawic tu wasze opinie/przemyslenia na temat tej ksiazki
bedzie mi naprawde milo
milego dnia:)btw jesli potrzebujwcie sie komus wygadac, badz po prostu zabic nudze i z kims popisac to smialo wbijajcie mi na dm (chociaz n obiecuje, ze od razu odpisze)
pamietajcie, ze nie jestescie sami
CZYTASZ
vodka. taekook
Fanfictionlitr wódki i jeden niedopalony szlug. smutno mi bez ciebie. tags: angst, short story, trigger warnings: drugs, schizophrenia, depression ©emoguwno