Savaş Barışı nerde bulacağını iyi biliyordu.Savaş Barışı arkası dönük bir şekilde içkisini içerken buldu.
Savaş:Sahiden yaptınmı bunu?
Barış yavaşca arkasını döner.
Barış:Ooo Veliaht prensimiz de teşrif etmiş.
Savaş tekrar sorar:Gerçekten öldürdünmü kızı?
Barış yüzünü buruşturur: Hatırlamıyorum.
Savaş:Savcı bu gün şirkete geldi.Elinde yakalama emriyle.
Barış omzunu silker.
Savaş Barışın elindeki içkiyi alır:Yeter artık.İçme dedim sana şu b*ku.
Barış yine Savaşı ciddiye almaz.
Savaş Barışı kolundan tutarak:Yürü lan.Teslim olucaksın.
Barışı kolunu çeker.Kavga etmeye başlarlar.Savaş Barışa tokat atar.
Savaş cebinden telefonunu çıkararak:Teslim olucaksın.Polisi arayacağım.
Barış bi hışımla Savaşın yanına gidip polisi aramasını engel olmaya çalışır.Kafası karışmış Savaş ne yapacağını bilemez.Barış tekrar pencereye doğru gider ve dışarı bakmaya başlar.
Savaş:Barış,başka ihtimal yok.
Barış:Aslında bir ihtimal daha var.
Barış hızlı adımlarla Savaşa doğru yürür ve elinde tuttuğu şişesini Savaşın kafasına vurur.Savaş yere düşer.Barış elindeki şişeyi yere bırakır.Barış ne yaptığının farkına varır.Ve hemen Savaşın yanına diz çöker.
Barış:Savaaaşşş,hiç merak etme,hiç merak etme.
Hızlıca Savaşın telefonunu alır.Yüz taramasıyla açmak için Savaşın gözlüklerini takar.Ambulansı aramak için numarayı girer fakat o an farkeder,Savaşın yerine geçe bileceğini.Yine o muazzam sırıtışı yüzüne yayılırken,belini duvara yaslar.Bir süre öyle kalır.Ağlayarak yarı baygın Savaşa çocukluk anılarını anlatmaya başlar.Fakat artık vakti gelmişdi.Savaşla kendi kiyafetlerini değiştirdi.Savaşı kollarından tutup sürükleyerek balkona doğru getirir.Savaşı kaldırıp aşağı atar.Fakat Savaş tutunmayı başarmışdı.Barış arkasını dönmüş gidecekken o titrek sesle söylenen sözü duydu,"Abi".Barış duraksadı.Hızla Savaşın yanına geldi.Fakat içinde bir ikilem yaşıyordu.Ne yapacağını bilmiyordu.Bir süre baktı kardeşine dolu gözleriyle.Savaşın parmakları kanıyor,gitgide tutunması zorlaşıyordu.Bir anda elleri kaydı,daha fazla tutamadı kendini.Barış bir anlık elini uzatsada,çok geçti.Ağlayarak baktı kardeşinin arkasından.Fakat yapıcak birşey yoktu.Olan olmuştu.Sakin kalmaya zorlansada bir intihar mektubu yazmaya başladı.Mektupta cinayeti de itiraf etmişti.Binadan çıktı,Savaşın arabasına binerek şoföre talimat verdi.Evettt,ilk defa kitap yazıyorum.Oy verip yorum yaparak destek olan herkese teşekkür ederimm❤️.İlk bölüm olduğu için bu sahneleri dizideki gibi yaptım.Fakat sonra gidişatı kendimce uydurmaya çalışağım.Görüşürüzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi
FanfictionBarış Bügeyi ne kadar seviyorsa Büge Barıştan bir o kadar nefret ediyor.