2.Bölüm

432 33 2
                                    

Barış eve geldiğinde Büge oturuyordu.Barış gidip Bügenin yanına oturdu.Büge ağlayarak haberleri izliyordu.
Büge:Hani teslim olucaktı.Nasıl yapar böyle birşeyi?!
Barış elini yavaşca Bügenin saçına değdirir.Ve bir tutamını alıp arkaya doğru ittirir.Büge işte o an anlar yanındakının Savaş değil,Barış olduğunu.Bi hışımla ayağa kalkarak Barışa bağırmaya başlar.
Büge:Kocam nerede?!Nasıl yaparsın ya böyle birşeyi?!
Barış bir anda Bügenin yanına gidip onu öper.Büge onu ağlayarak iter.
Barış parmağını dudağına götürerek:Şşşş sakin ol.Can duyucak şimdi.
Büge ağlayarak Barışa bakıyordur.Barış Bügeyi sakinleştirmeye çalışarak kollarından tutuyor,Büge ise onu tekrar itiyordu.
Barış:Olan oldu.Bak üç nefes diyorlar,böyle anlar için.
Bunu söyleyerek nefes alıp,vermeye başlar.Büge o sırada masadakı telefonunun yanına gider.Tam eline almıştırki,Barış hızla gelib telefonu Bügenin elinden alır.
Barış:Beybiii, napıyorsun sen?! Arayıp gerçeğimi anlatıcaksın? Al o zaman.Sonra da bana ver.Ben de onlara Canın gerçek babasının ben olduğumu söyleyeyim.
Büge şaşkınca ona bakarak:Seni Allah kahretsin!
Barış:Eğer burda bu yaşamı bir Yesari olarak devam ettirmek istiyorsan,(Savaşın gözlüklerini cebinden çıkarıp takarak)Valla,elimizde tek Yesari ben kaldım.
Büge ona ağzı yarıaçık bakarken Barış:
Sır saklamakta bir hayatta kalma taktiğidir tatlım.
Yine saçıyla oynar.
Barış:Sen çok güzelsin tatlım.
Büge tam birşey diyecekken Can koşarak gelir.
Can:Babaaa.
Barışın kucağına atlar.Büge o sırada arkasını dönerek göz yaşlarını gizlemeye çalışır.
Gözleri dolu Barış:Anlat bakalım,bu gün neler yaptın?
O sırada hafifçe gülümser.



Evettt.2.Bölüm böyleydi.Dediğim gibi şimdilik olaylar dizideki gibi aynı ilerliyor.Fakat değişicek.Bu arada Canı tanıtmayı unutmuşum.Ama hepimizin Canı tanıdığını düşünüyorum.Bu yüzden bence tanıtmaya gerek yok.Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen❤️.Hoşçakalınn.

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin