7.Bölüm

217 16 13
                                    

Barış hastaneye kaldırılmıştı.Büge hızlıca Barışın kaldığı odaya doğru ilerledi.Doktordan durumunu sordu.
Doktor:Savaş bey fazla hırpalanmış.Bir çok yerinde kırığı var.Anladığım kadarıyla elektrik de verilmiş.Bu yüzden durumu ağır.Ve üzülerek bildiriyorum ki ambulansla getirildiğinde baygındı.Ve şu an komada.

Büge nefesini tutup dinlemişti."Barıştan nefret etmiyormuydum ben?" diye düşündü.Şimdi neden onu bu kadar merak ediyordu ki?
Büge:Onu göre bilirmiyim?

Doktor:Evet göre bilirsiniz.

Büge içeri girdi.Barışa serum bağlanmıştı.Yüzünde bir çok yara vardı.Büge onun bu haline acıdı."Ferdayı öldürmezse bunlar yaşanmazdı."diye düşündü.Yinede gözünden akan yaşa engel olamadı.Yavaşca gelip Barışın yanına oturdu.
Barışın elini tutarak:Barış hadi uyan.Ne olur,uyan.

Gözünden sel gibi yaşlar akarken Barışın elini sıkı sıkı tutuyordu.Fakat Barış gözlerini açmadı.Büge bütün günü Barışın yanında kaldı.Koltukta otururken uyuya kalmıştı.Gözlerini açtığında Barış hala huzurla uyuyordu.Büge yerinden kalktı.Canı dadısıyla bıraksa da onu görmeliydi.Çantasını aldı,Barışı alnından öptü.Son bir kez ona baktıktan sonra odadan çıktı.

Eve geldiğinde Can uyuyordu.Yanı başına oturup saçlarını okşadı.Barışı hatırlayıp tekrardan duygulandı.Can yavaşca gözlerini açtı.
Can:Anne neden dün gelmedin? Babam nerede?

Büge göz yaşlarına hakim olamadı.
Büge:Baban  bir iş için Amerikaya gitti.Yakında gelicek.

Can:O zaman neden ağlıyorsun ki?

Büge:Baban gittiği için duygulandım aşkım.

Can:Tamam.Anne,yemek yiyelimmi? Ben acıktım.

Büge:Yiyelim canım benim.Hadi kalk üstünü giyin.Sonra yemek yemeye gidelim.

Büge Canı odasında bırakıp mutfağa indi.Yemek hazırlamaya başladı.Yemeyi yaptıktan sonra Cana seslendi.
Can:Geliyorum Anne.

Birlikte yemek yediler.
Büge:Can benim bir işim var.Sen evde Aysel ablayla kal olurmu?

Can:Nereye gidiceksin ki Anne?

Büge:Bir şirkete uğruycağım.Baban yokken bakmam lazım.

Can:Tamam Anne.

Büge yemekten sonra üstünü değiştirip,hastaneye yollandı.

Barışın olduğu odanın önüne geldiğinde onu uyanık görmeyi umut etti.Fakat Barış hala uyanmamıştı.Büge onun yanı başına oturdu.
Büge:Barış hadi uyan artık.Can da seni soruyor.Ona ne kadar zaman yalan söylemem gerekiyor? Ne olur uyan.

Fakat Barıştan bir ses çıkmadı.Büge bir kaç saat onunla kaldıktan sonra üzgün bir şekilde eve geldi.


Evettt.Bir kaç gündür yazmıyorum biliyorum.Bunun için üzgünüm ama derslerden başımı kaldıramıyorum ki.Umarım mantık hatası yapmamışımdır.Oy ve yorum yapmayı unutmayınnn.❤️

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin