9.Bölüm

209 16 15
                                    

Barış normal odaya alınmıştı.Annesi Tomris hızlıca hastaneye geldi.Büge o sırada Barışın yanında oturuyordu.Tomris içeri dalınca Büge ayaklandı.
Büge: Hoşgeldin Tomris anne.Buyur geç.

Büge Tomrise yer vererek kendisi kalktı.
Tomris:Barış!Oğlum benim!

Heyecanla kollarını Barışa sardı.Barış ise bu sevgi karşısında gülümsedi.
Büge:Ben sizi yalnız bırakayım.Anne oğul konuşun biraz.

Büge dışarı çıkar çıkmaz Tomris lafa atladı.
Tomris:Oğlum, nasılsın iyimisin?!Bi yerin ağrıyormu?!

Barış:Anne,sakin ol.İyiyim ben.

Tomris nasıl sakin olayım oğlum.Kaç aydır komadasın.

Barış:Babam,gelicekmi?

Tomris iç çekerek:Ah, bilmiyorum ki oğlum.Senin o babanın ne yapıcağı belli değil.Umarım gelir.

Barış:Beni sevmiyor işte.Beni ne zaman sevdiki?Hep Savaşı önde tuttu.Bana bir gram sevgi göstermedi o adam.Hep onun gözüne girmeye çalıştım.Ama hiç bir zaman farketmedi beni.Çürük dedi bana.

Tomris gözünden yaş akarak:Öyle deme oğlum.Baban seni de düşünüyor.

Barış gözlerinden sel gibi akan yaşlara engel olamadı.

Barış:Anne ne zaman düşündü beni?!Ne zaman bana sevgi gösterdiğini gördün?!Benden nefret ediyor o!

Tomris ağlayarak Barışa sarıldı.

Tomris:Şşşş sakin ol canım benim.Ağlama kurban olduğum.

Barış ise sessizce ağlıyordu.Biliyordu ondan sevgi beklemek için çok geçti.Sonuçta hayatı boyu vermediği sevgiyi şimdi mi vericekti?
Tomris Barışa sıkı sıkı sarılırken ninni söylemeye başladı.Barış yavaş yavaş kapanan gözlerine engel olamadı.Bir süre sonra uyuya kalmıştı.
Tomris onu yavaşca geri yatırdı.Sonra Bügeye seslendi.Büge içeri geldiğinde Barışın uyuyor olduğunu görünce bir an korktu.Ona birşey olduğunu sanmıştı.Fakat Tomrisin sakinliğinden onun sadece uyuduğunu anladı.Gelip üstünü iyice örttü.Tomris ile küçük bir bakışma her şeyi anlamasına yetti.Gelip o da oturdu.Sessizce ikiside Barışı izlemeye başladı.

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin