5.Bölüm

268 25 26
                                    

Barış bu gün hastaneden taburcu olucaktı.Çok sıkılıyordu.Büge onun yanına sadece bir kere gelmişti.Canı kaç gündür görmüyordu.Çok özlemişti onu.Düşüncelere o kadar dalmıştı ki,kapının tıklatıldığını duymadı.Kapı ikinci kez tıklatıldığında "Gel" dedi.

İçeri birisi girdi.Barış kafasını kaldırıp baktığında o adamın olduğunu gördü.Derin bir iç çekti.Adam gelip Barışın yanındaki sandalyeye oturdu.
Barış:Yine ne istiyorsun?

Adam:Sizce?

Barış tekrar iç çekti:Bak,ben onun nerede olduğunu bilmiyorum.

Adam:Bu yalana siz de inanmıyorsunuz.Bana yalan söylemeyin Savaş bey.

Barış:Bakın,ben yalan söylemiyorum.İster inanın,ister inanmayın.

Adam:Bunu siz istediniz Savaş bey.

Barış o an adamın onu öldürüceğini sandı.Fakat yanılmıştı.Adam kapıya doğru yürüdü.Ve son kez Barışa bakıp gitti.Barış gerilmişti.Acaba ne yapıcaktı?

Barış hastaneden taburcu oldu.Eve geldiğinde en azından Bügenin onu karşılamasını umut etmişdi.Ama boşunaydı.Ne Can gelip ona sarıldı,ne de Büge onu karşıladı.Hatta ev normalden fazla sessizti.Barış Bügeye seslendi.Fakat karşılık veren olmadı.Tek tek odaları gezdi.Fakat evde değillerdi.Barış endişelenmeye başlamıştı.bu zaman,telefonu çalmaya başladı.

Barış telefonu çıkardı.Bilinmeyen bir numara onu görüntülü arıyordu.Barış aklına gelen şeyle kalbine hançer saplanmış gibi hissetti.Titreyen elleriyle telefonu açarken yanıldığını umut ediyordu.Fakat yanılmamıştı.Telefonu açtığında gördüğü ilk şey elleri bağlı Bügenin yaşlı gözlerle ona baktığıydı.Barışın dili tutulmuştu.Sonra telefonun ekranında yine o adamın yüzü gözüktü.
Adam:Sizi uyarmıştım Savaş bey.Bunu siz istediniz.Şimdi ya Ferdanın nerede olduğunu söylersiniz ya da Büge hanımı bir daha göremezsiniz.

Barış yutkundu.Ne yapacaktı?Eğer söylerse muhtemelen onu öldürürlerdi.Fakat bu Bügeye ve Cana birşey olmasından katbekat iyiydi.Bügeye baktı.Başını sağa sola sallıyordu.Fakat yapıcak başka birşey yoktu.
Barış:Tamam,söyleyeceğim ama önce onları bırakıcaksın.

Adam:Bence bunu yapmam aptallık olurdu.Siz buraya geliceksiniz.O zaman bırakırım.Fakat kendi arabanızla gelmeye kalkışmayın.Sizi almaya bir araba gelicek.
Barış kafasını olumlu anlamda salladı.Adam telefonu kapattı.Şimdi tek yapması gereken beklemekti.Bir saat sonra siyah bir araba evin önünde durdu.Barış oturduğu yerden kalktı.Dışarı çıktığında yüzünde maske olan birkaç adam onun yanına gelerek arabaya götürdü.Arabaya binince gözlerini bağladılar."Yolu görmemem için herhalde" diye düşündü Barış.Yarım saat sonra bir yerde durdular.Barışı kollarından tutup indirdiler.Kapalı bir yere girdiklerini anladı Barış.Onu bir sandalyeye oturtup ellerini bağlamaya başladılar.Sonra ise gözlerini açtılar.Epey karanlık bir yerdi.Depoya benziyordu.Neresi olduğuna emin olamadı Barış.Karşısında o adamı gördü.

Adam:Evet Savaş bey,söyleyin Ferda nerede?

Barış:Önce Bügeyle Canı bırakıcaksınız.

Adam: Öyle olsun bakalım.
Eliyle adamlarına işaret verdi.Bügeyle Canı getirdiler.
Barış:İyimisiniz?!Size birşey yapmadılar değilmi?

Büge gözünden yaş akarak:Neden geldin?!Öldürücekler seni!
O an Barışın gözünden bir damla yaş aktı.
Barış:Asıl size birşey olsaydı,ben ölmüş olurdum.
Adam:Bu duygusal anı bozmak istemezdim ama artık itiraf zamanı Savaş bey.Bu arada siz ne söylerseniz söyleyin Büge hanımı ve oğlu güvende olucak.Ben kadınlara ve çocuklara zarar vermem.

Barış yutkunarak: Teşekkür ederim.

Adam:Fakat yinede şimdilik burada kalıcaklar.Siz itiraf ettikten sonra onları serbest burakıcam.

Barış:Tamam.(Derin bir iç çekti.)B-ben F-Ferdayı öldürdüm.

Adam o an gözlerini o kadar kocaman açtıki,Barış bir an gözlerinin dışarı fırlıycağını düşündü.Yüzü o kadar öfkeliydiki,Barış onun tüm bedeninin sinirden titrediğini gördü.Barış bunu itiraf ederken Büge Canın duymaması için kulaklarını kapatmıştı.

Adam:Sen öyle kolay ölmeyeceksin Savaş Yesari!Sana işkence edicem.Ve bütün bunları ailene izlettireceğim!

Barış:Onları bırakıcağını söylemiştin!

Adam:Evet onları bırakıcağım.Fakat senin ölümünü izlettirdikten sonra!

Can Bügeye sarılıp ağlıyordu.Büge de gözyaşlarına boğulmuştu.Hatta Barış bile ağlamaya başlamıştı.Fakat,kendisi için değildi.Bu yaşında bunları izliyecek olan oğlu içindi.


Evettt.Bölüm bu kadar.Heyecanlı yerde kestimmm.Sizce Barış ölücekmi? Neler olucak?oy ve yorumlarınızı bekliyorummm.❤️

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin