Minlix

12.6K 206 747
                                    

Ship: minlix

Top: Minho
Bottom: Felix
Yer: OkUl

Kendimi aşırı cringe hissediyorum ya..

Neyse çok sorgulamayın beni siz

Psikolojik sorunları var diyin okey?

Bir de

Bölümü felixin anlatımından yaptım çünkü yazardan anlatmak zorluyor.

——

"Lanet olası bir sürtük gibi davranmayı bırak artık Lix!"

Her zamanki gibi yine bana bağırıyordu ve bu yılki 4. Okulumu değiştiriyordum.

"Sana bir şey yapmadım dedim!"

"Neden hep böyle oluyor Lix? Eğer hep sen okul değiştiriyorsan burda bir sorun var denektir değil mi? Artık sürtük gibi herkesin altına girmeyi kes! Gururumu yerle bir ediyorsun! Sana kardeşim demek istemiyorum! Bundan sonra teksin. Yeteri kadar paran var. Ben artık dayanamıyorum senin tüm bu saçmalıklarına. Benim de okuyacak bir okulum var ve senin aksine erkeklerim altına girmeyip ders çalışıyorum! Şimdi gidiyorum sende ne halt yersen ye!"

"Siktir git!"

Suçlu benim sanıyorsunuz değil mi?

Hayır, suçlu tamamen o. Ben kimsenin altına girmedim hayatım boyunca. Sadece ona hep böyle bildirdiler. Sadece flörtüm ve iki tane sevgilim oldu. İlk ve son okulumda sevgili yapmıştım. Birinicisi ile aram iyiydi ama sorun tabiki de abimdi. Bir hata yapıp sevgilim olduğunu ve erkek olduğunu söyledim.

Ama o beni ilk başta hastalıklı gördü. Oysa ben bana abilik yapıp yardımcı olacağını düşünmüştüm. Bir de doktor olacak mankafa.

Bu kafayla değil doktor çöpçü bile olamazsın sen!

Gay olmam onun önüne bir engel değildi. Sadece beni bu halimle kabul edecekti ve doğru düzgün yaşayıp gidecektik. Ama o beni bırakmayı seçti.

Aslında biraz üzüldüm. Sonuçta bebekliğimden beri yanımda olan tek kişi oydu. Beni destekleyen, okulda bana yardım eden ve beni en çok önemseyen kişi oydu.

Ama ilk sevgilimden sonra beni kısıtlamaya başladı. Ben 19 yaşına girmiştim ve beni kısıtlamaya hakkı yoktu.

Bir gün ona böyle çıkıştığımda bana ergen velet diyip geçiştirmiş ve evden çıkıp gitmişti.

O olaydan sonra sürekli tartıştık. Bana sürtük muamelesi yaptı. Okul değiştirme sebebim ise sınıfımda çok erkek olduğu için benden hoşlanabilirlermiş ve bende bir sürtük olduğum için onların altına girmeyi memnuniyetle kabul edermişim?!

Ne düşünce yapısı ama!

Onunla kafayı çok bozmamayı seçtim. Okulumu çoktan değiştirmişti artık yapacak bir şeyim yoktu. Bu sene son kez okul değiştirmeyi diledim çünkü artık bıkmıştım. Derslerime gerekli olan dikkati veremiyordum.

Abimin düşüncesinin aksine derslerime önem veriyorum.

Bugün yeni okuluma başlayacaktım. Forma giymiyorduk yani forma almıyorduk. Sadece siyah pantolon + beyaz gömlek kombini yapılıyordu. Okula özel değil yani.

Kumaş pantolonlar en sevdiklerim olduğu için bacaklarımı belli eden ama hoş duran bir pantolon giydim ve üstüme de beyaz gömleğimi giydim.

Hocaları kızdırmak istemediğim için sadece iki düğmeyi açık bıraktım. En sevdiğim siyah kol saatimi taktım ve gri saçlarımı taradım. Çillerimin üstünü kapatıp uzun siyah kabanımı giydim. Çantamı ve kulaklıklarımı alıp ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım.

Skz - one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin