Minsung

28.8K 476 3K
                                    

Tarih: 20\01\2022

Ship: minsung
Top:Minho
Bottom:Jisung

Yer: Garaj

"Burası olduğuna emin misin?" Diye sordu Jısung Felix'e. "Evet, baksana kapısında adı yazıyor". Jisung elini Lee yazısının üstünde gezdirdi.

Lee Know adında bir adamı bulmak için gelmişlerdi.

Felix ve jisung aynı holdingde çalışıyorlar ve buraya da yeni bölüm başkanlarını ziyaret etmek ve tanışmak için gelmişlerdi.

Jisung bir kişi için oldukça büyük olan evin kapısını tıklattı. Aslında orta yaşlı bir adam bekliyordu. Onun hakkında adı dışında bir şey bilmiyorlardı. Gerçi gerçek adı da sayılmazdı.

Kapı bir kaç saniye sonra açıldı ve içerden 20'li yaşlarda yakışıklı yüzlü, mor saçlı, gri eşofman takımlı bir adam göründü.

Jisung tam anlamıyla şok olmuştu.

Hoş, Felixin de pek bir farkı yoktu Jisungdan.

"Buyrun? Kime bakmıştınız?" Jisung yöneltilen soru ile kendine gelip hafifçe eğildi ve kendini tanıttı. "Merhaba bay Lee know, ben Han Jisung bu da meslektaşım Lee Felix. Buraya sizinle tanışmak için geldik, malum, artık yeni bölüm başkanımız sizsiniz." Diyip en şirin gülümsemesini takındı.

Lee know duyduklarından sonra kocaman gülümsedi ve onları içeri davet etti. Onlara salonu gösterdikten sonra beraber 3 kedinin olduğu salona geçtiler.

"Oww kedileriniz mi var? Kedileri çok severim." Felix anında kedilerin yanına uçtu. Lee know ortaya ufak bir kıkırtı bıraktı. Jisung kedilere bakıp gülümserken Lee know oturmalarını söyledi.

Felix kedilerin olduğu koltukta, Jisung da Lee knowun yanına oturdu. "Büyük ihtimal size Lee know olduğumu söylediler asıl adım Lee minho. Ve bana bay veya siz demenize gerek yok arkadaşlar. Her ne kadar bölüm başkanınız olsam da aramızda yaş fark çok az. İş dışında iyi arkadaş olabiliriz bence."

Jisung bunu duyunca rahatlamıştı. Haklı olarak sürekli Lee know bey demek zor olacaktı onlar için. "Anladım Minho. Biraz kendimizden bahsedip tanışalım. Böylelikle daha yakın olabiliriz." Minho onu onaylayınca ikisi birden felixe döndüler.

"Felix? Başlamak ister misin?"

"Ha?"

Kediler ile oynayan Felix hiçbir konuşmayı dinlememişti. Jisung gözlerini devirip kendini tanıtmasını istedi.

"Ah peki.. Ben Lee Felix Korece adım Yongbok ama bana Felix diye seslenirsen mutlu olurum. 20 yaşındayım. Burada sevgilimle yaşıyorum. Ailem ve onun ailesi de Avusturalya'da."

"Ah Avusturalyalı olduğunu anlamamıştım. Korece aksanın çok güzel. Memnun oldum Felix." Dedikten sonra samimice gülümsedi.

"Bende memnun oldum Minho."

Minho beklenti ile jisung'a baktı. Jisung ne demek istediğini anlamış olacak ki kendini tanıtmaya başladı.

"Ben han jisung. İngilizce adım Peter. Ama bu ismi kullanmıyorum. Ben de 20 yaşındayım. Felix ile çocukluk arkadaşıyız. Onun aksine arkadaşını bile unutturacak bir sevgilim yok. Ben de kendi evimde yaşıyorum ama ailem Kore'de başka bir şehirde."

"Memnun oldum Jisung. O halde bende biraz kendimden bahsedeyim. Adım Lee Minho, 23 yaşındayım. Hobi olarak dans ediyorum onun dışında işimle ilgileniyorum ve kedilerime bakıyorum."

Felix ve Jisung aynı anda kafalarını sallayın hmm sesi çıkardılar.

Bir anda ortam sessizleşti. Izdırap gibi geldi o sessizlik oradaki üç kişiye.

Skz - one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin