Eveeettt 3 rachaaaa
Bottom: Jisung
Tops: Chan, changbin
———
Chan söz yazdıkları odalarında Changbini ve Jisungu bekliyordu. Chan onları beklerken vlive açmıştı.
Odası dans pratik odası ile yan yana olduğu için içeri girenleri duyabiliyordu. O canlı yayındayken içeri iki kişi girmişti ve kapı aniden çarpılmıştı. Chan gürültüden rahatsız olmuştu. Kim sinirlendi diye düşünüyordu.
Kapı çarpıldıktan sonra birinin duvara çarpma sesi geldi. Daha sonra bir kaç inleme sesi.
Ama canı acımıyordu karşıdakinin
Zevk inlemeri duyuyordu?!
Vliveı kapatması gerekiyordu Chanın. Hemen hareketlenip seslerin duyulmamasını umarak staylere seslendi.
"Teşekkürler baby stays and my baby girls"
Staylere sarılıp yayını kapattı. Kapıya yaslanıp biraz içeriyi dinledi.
Kim yiyişiyordu tanrı aşkına?
Eğer o inleyen adam kimse sesi Chanı tahrik etmeye yetiyordu.
Bir dakika
İkisi de erkekti
Chan seslere dayanamayıp sinirli bir tavır takınarak kapıyı açıp yiyişen iki kişiye baktı.
"Hangi iki ibne deli gibi inleyip yayınımı kapatmama sebep oldu?"
Chan, Changbini Jisungu duvara yaslamış ve dudağını öperken görmüştü. Bir anda ikisi ayrıldı ve Chana bakmaya başladı. Changbin yüzüne garip bir gülüş kondurdu.
"Biz ibneysek sen bizden ibnesin Chan-ah"
Chan onu tahrik eden sesi bulmuştu.
Jisung nefesini düzene sokup Chana yaklaştı.
"Tahrik olmuşsun Chan hyungie~ istersen bunu halledebiliriz."
Changbin Jisunga katılırcasına kafasını sallayıp chanın penisini tuttu.
"A-ah"
Chan hassas yerine dokunulması ile hareketlendi ve inledi.
"Uf sınırındasın Chan-ah"
Chan aslında ikisinide çekici buluyordu. Ama onlarla daha uzun zamanlar geçirecekti.. Aralarının bozulmasını istemiyordu. Ama her yakın arkadaşın arasında bir şey yaşanmıştır değil mi? Sonuçta yakın arkadaşlar birbirlerine yardım etmek için vardır.
Chan son cümleyi aklında tekrarlayıp gitti ve kapıları kilitledi. Daha sonra tekrar gelip yerdeki minderlerin üzerine Jisungu itti.
Jisung ve Changbin onun kabul etmesine sevinmişti. Jisung minderlerin üzerine uzandı ve ilk geleceği bekledi. Changbin sırıtışını yüzünden silmeden Jisunga yaklaşıp pantolonunun kemerini çıkarttı. Chana kısa bir bakış atmıştı.
Chan Jisunga yaklaşıp Changbinin yarım bıraktığı işe devam etti. Jisungun dudaklarını emmeye başladı. Jisung hyunguna karşılık verdi. Chan bir elini Jisungun tişörtünün içine attı. Jisung habersiz ve soğuk elle titremişti. Chanın ağzına inledi. Chan elini Jisungun karın kaslarında gezdirip göğüs ucuna çıktı. Jisungun dudaklarını ısırıp boynuna, oradan tişörtünün açık bıraktığı kadarıyla omzu ve boynu arasındaki yeri emdi.
Changbin jisungun pantolonunu çıkartmıştı ve sıra son parçaya gelmişti. Changbin ellerini jisungun beline getirdi ve bacağına kadar bir yol çizdi. Jisung hissetti eller ile inledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz - one shots
RandomStray kids one shots En azgın fandom için ehe #straykids #bangchan #leeknow #seochangbin #hwanghyunjin #hanjisung #leefelix #kimseungmin #yangjeongin #smut #bxb #oneshots