Top: Changbin
Bottom: Seungmin
Bir daha bottom chang yazamam bok gibi olmuştu.
İyi seyirler efenim...
BU ARADA UNUTMADAN SÖYLEYİMYaptığınız yorumlar çok hoşuma gidiyor 🥺 teşekkür ederimmm
Bu arada hepiniz sapıksınız
Önceden bir hikaye çıkartmıştım Changlix kitabıydı. 20 kere bile okunmamıştı. 1 YORUM BİLE YOKTU.
One shot olunca toplaşın tabiii
Neyse okuyun okuyun beni üzmeyin tamam mı 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
—————"Chaaaaannnggggggg!!"
"Ne var!"
"Tuvalet kağıdı bitmiş!"
"Tamam geliyorum bekle!"
Changbin Jisungun bağırışları üzerine tuvalet kağıdını Minhonun elinden kapıp tuvalete başını sokmadan elini uzattı. Jisung kağıdı alınca çıkıp kapıyı kapattı ve Minhoya bağırdı.
"Hyung! Hyunjine peçete yediriceksin diye neden tuvalet kağıdını kullanıyorsun! Git mutfak peçetesi yedir!"
"Sende yemek ister misin Chang?"
Changbin dediği şey ile susup arkasını döndü ve bahçeye çıktı. Büyük bir evleri vardı. 7 kişi bu evde yaşıyorlardı. Changbin mutluydu. Herkes mutluydu. Ama changbin hariç hepsi sevgilisi ile yaşadığı için mutluydu.
Changbinin de sevgilisi vardı ama farklı şehirlerdelerdi ve 6 ay boyunca dayanmaları gerekiyordu. İşte bugün 6. Ayın son günüydü..
Bugün Seungmin ile kendi evlerinde buluşacaklardı. Akşam saat 6 da buluşacaklardı ama Changbin onun için hazırlanacaktı. Saate bakıp büyük bir çığlık attı.
"Noldu chang neden bağırıyorsun?"
"Chan hyung! Gözünü seviyim bana yardım et! Ya da dur! Jeongiinnn güzel maknaemizzzz bana kıyafet seçer misin? Felix bana makyaj yapsana lütfen~ Jisung ojelerini sürebilir miyim? Hyunjin saçımı yapar mısın??? Chan hyung parfümünü kullanabilir miyim?!"
Herkes Changbinin ortalıkta koşuşturarak gezmesine gülerken bir yandan istedikleri şeyleri getiriyorlardı. Herkes changbinin odasında toplanıp onu hazırlıyorlardı.
Üstüne saten siyah bir gömlek ve bacaklarını sıkıca saran kumaş bir pantolon seçmişti jeongin. Felix azıcık siyah birazda kahverengi ile güzel bir makyaj yapmıştı Hyunguna. Jisung siyah ojelerini changbinin tırnaklarına sürerken hyunjin alnını açık bırakacak şekilde düzeltmişti saçlarını. Chan kendi parfümünden sıkmıştı changbine. En son her şey bittiğinde Minho ona arabasının anahtarını vermişti.
Changbin gülümseyerek arkadaşlarına bakıp hepsine sarıldı ve hızla arabaya binip sessiz, bir tek onların olacağı evlerine sürdü.
Changbin eve erken gelmişti çünkü Seungmin için evi de hazırlayacaktı. Hava çok güzeldi bu yüzden bahçeye, kendileri için daha önceden hazırlamış oldukları bahçedeki yataklarının yanına birkaç atıştırmalıkla içecek koydu. Yatakları kör noktadaydı. Kimse onları görmüyordu. Zaten diğer evlere oldukça uzak oturuyorlardı. Yerdeki minderlerin üzerinde oturup beklerken saate bakıp duruyordu.
Seungmini çok seviyordu. Seungmin onun herşeyiydi. Tüm hayatını ona adamıştı ve beraber mutlulardı.
"Chang"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz - one shots
RandomStray kids one shots En azgın fandom için ehe #straykids #bangchan #leeknow #seochangbin #hwanghyunjin #hanjisung #leefelix #kimseungmin #yangjeongin #smut #bxb #oneshots