Hyunlix

15K 286 1.3K
                                    

Top: hyunjin
Bottom: Felix

—————

"Amına koyayım hyunjin ya"

"Salak mısın oğlum"

"Ya mal mal işler yapıyorsun yine"

"Lan benim ne suçum var sizin yüzünüzden"

Hyunjin her hafta kavgaya karıştığı ve hep uyarı aldığı için okuldan atılmıştı. Yani okul değiştirecekti.

Ve sevgili hyungları Chan, changbin ve minho da..

Çünkü her seferinde dayanamayıp hyunjine vuranları dövüyorlardı. Böylece onlar da okul değiştireceklerdi.

"Of bir şey olmaz işte kurtuluyoruz şu veletlerden"

"O velet dediğin ayılar seni dövüyor"

Hyunjin göz devirdi.

"Ya tamam işte daha iyi bir yere gideriz."

"Ben seninle aynı okula gitmem bir daha"

"Chan hyung kırıyorsun beni"

"Kes"

"Tamam ya ben eve gidiyorum siz de kendinize okul arayın görüşürüz sonra"

"Siktir git velet seni"

Hyunjin Minho'nun dediğine gülüp kulaklarını taktı ve eve doğru yürümeye başladı. En sevdiği şey kulaklıklarını takıp yürümekti. Otobüs ve tramvay kullanmayı sevmiyordu. İnsanların pis kokusunu çekmek zorunda değildi.

Yarım saatin sonunda evine geldi. Burada tek yaşıyordu. Ailesi okuması için Seule taşınmasını istemişti. Hyunjin de istediği için karşı çıkmamıştı. Hyunjin okumak istiyordu ve bir hedefi vardı.

Tamam her hafta kavga ediyordu ama onun suçu değildi ki! Onlar başlatıyordu.

Artık bu okulda olmayacağı için sevinmişti. Kendinden küçükler nasıl ondan korkmayıp dalga geçiyordu? Üstüne hyunjini dövüyorlardı. Tamam hyunjinde onları dövüyordu ama günün sonunda her iki tarafta dayak yemiş oluyordu.

Evine girdi ve kapıda onu bekleyen köpeği kkami ye sarıldı.

"Babana öpücük yok mu?"

Kkami sadece hyunjini yüzüne bakıyordu.

"Tamam ben öperim."

Hyunjin kkami yi öpücük yağmuruna tuttuktan sonra dolaşması için rahat bıraktı ve duşa girmek için banyoya gitti.

Kısa bir duşun ardından sesli bir şekilde 'OH!' dedi ve odasına ilerlemeye başladı. Siyah kapüşonlu eşofman takımı giydi ve saçlarını tarayıp telefonunu eline aldı.

Yakınlarda bir okul vardı ve oraya gitmek istiyordu hyunjin. Hem kimseyi tanımıyordu -hyunglarının sevgilileri hariç- bu onun için iyiydi. Böylelikle daha çok kişiyle tanışabilirdi. Hyunglarının da onunla gelmesi için bu okulu seçmişti.

Chan ve Changbinin sevgilisi vardı o okulda. Minho ise Jisungtan hoşlanıyordu.

gAy

Hyunjin: Bir tanem hyunglarım canlarımın içi nasılsınız inşallah

Minho: Sen ateist değil miydin

Hyunjin: Sus

Chan: yine ne isteyeceksin hyunjin

Hyunjin: Ama hyung neden bana böyle yapıyorsun üzülüyorum kalbim çıt 💔

Skz - one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin