Banginho

11.1K 148 399
                                    

Merhaba ekselansları

Bendeniz Yazar Nini

Adımı açıkladım 🙀

Bu arada medyayı ben çektim ehe

Her neyse

Bu bölümü otobüste yazıyorum şu an şehir değiştiriyorum

Aşırı midem bulanıyor ama bölüm yazmak istiyorum o yüzden kimse beni tutmasın

Kusmazsam iyi

Hayır yazmıycam sonra yazarım Bb

Geldim

Yazıyorum

İyi okumalar umarım beğenirsiniz

————

Pov: Bang Chan

Yine her zamanki gibi işten çıkmıştım ve eve gidiyordum. Ve yine her zamanki gibi gidip hazırlanacaktım ve bara gidecektim.

Bara gitmeyi seviyorum çünkü kafamı çok güzel dağıtıyor. Gittiğim bar normal bir bar değil ayrıca. Deli gibi sarhoş olanlar ve son ses müzikte yok.

Kısık sesli güzel bir müzik, kokteyller ve sadece erkekler.

Gay bar

Gay olduğumu kabul ettiğimden beri hep buraya gelirdim. Çünkü hoşuma gidiyordu benim gibi birilerini bulmak.

Aslında gelmemin asıl sebebi Barman Minhoydu. Onu ilk işyerinde dans odasına girerken görmüştüm. Daha sonra zaten ilgimi çekmeye başladığı için sürekli onu görüyordum.

Bir gün bara giderken yolda onunla karşılaşmıştım. Beni tanımıyordu büyük ihtimal. O yüzden yanına girmemiştim, o da gelmemişti. O önde ben arkada bara girerken direk barman yerine gidip önlüğünü taktı ve siparişleri hazırlamaya başladı.

Şaşırmıştım. İki işi birden yapıyordu. Ve özellikle benim geldiğim barda olması beni mutlu etmişti.
.

Eve gittim ve üstüme siyah transparan bir gömlek giydim ve hep giydiğim deri pantolonumu ve botlarımı giydim. Üstüme bir şey almamıştım. Üşümüyordum zaten araba ile gidecektim.

Çıkmadan önce naneli sakızımı ağzıma attım ve anahtarlar ve cüzdanımı alıp evden çıktım. Arabama binip bara doğru sürmeye başladım.

Sonunda barın önüne geldiğimde sanki her gün ilk defa geliyormuşum gibi heyecanlı oluyordum. Sadece minho ve bir kaç devamlı gelen kişilerin sohbeti için geliyordum. Gerçi içkileri de güzeldi.

İçeri girip direk barmanin karşısına oturdum. Bana bir bakış atıp diğer siparişleri hazırladı.

Telefonumla ilgileniyordum ama birinin bana seslenmesi ile ona döndüm.

"Hey baksana"

Minho seslenmişti. Kalp krizi geçirsem abartı olmuş olur mu?

"Efendim?"

"Her gün devamlı geliyorsun. Sesini bile ilk defa duydum. Dertli misin yoksa erkek mi arıyorsun?"

"Tanışmak için başka bir yöntem mi bu?"

Minho kıkırdadı.

"Belki?"

"Chan ben. Düzenli olarak geliyorum çünkü burada çok beğendiğim biri var. Sadece onu istiyorum. Ama o daha benim adımı yeni öğreniyor."

Minho dediği ile kısa bir şok geçirmişti ama Lee azgın mı azgın Minho oyunu devam ettirmek için masanın üsünden Chanın yüzüne eğildi. Chan gerilememişti, niyetini gayet iyi belli etmişti.

Skz - one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin