Vallomás

6 1 0
                                    

Ez egy rendhagyó sorrend, viszont az oka is megvan. Először is: trágár szavakat tartalmaz a vers, illetve szexuális utalás is van benne, így kérlek, csak saját felelősségre olvassátok!

•••

Képzeld, te vagy az,
A legjobb spanom,
Aki néha betesz ezt-azt,
S vallomással tartozom.

Szóval, Krasi, te is tudod,
Minden azzal a kurva Tinderrel
Kezdődött... megláttalak és tudod,
Tudtam, hogy veled akarom leélni az életem.

Persze, nem akarok kapcsolatot,
Főleg nem veled, hisz' így a legjobb:
Néha összefekszünk, de csak spanok
Vagyunk. Mégis, ezt most elbaszom.

Valamiért megőrülök tőled,
A közelségedtől ugyanúgy, mint
A távolságtól, azt hiszem belőled
Csak egy van ezen a világon...

Értsd jól, persze, Krassó Xyból
Is csak egy van, de én ennél komplexebb
Dologra gondolok: belőled, mint az Igaziból,
Van egy ezen a világon, nekem szentelve.

Remélem, hogy ez a vallomás
Nem tesz tönkre minket, hiszen
Te buzdítottál, szerelmem!

Ha abba akarod hagyni ezt az
Egészet, hát állok elébe, de tudd:
Utolsó lehelletemmel is szeretni foglak.

•••

Kedvesemmel a mai napig rendszeresen, a legváratlanabb pillanatban poénkodunk azzal, hogy „de hát mi csak spanok vagyunk". Ennek az az oka, hogy egyikünk se akart kapcsolatot, főleg nem Tinderről – ami, hangsúlyozom, nem követendő példa, illetve nagyon veszélyes is lehet, ha esetleg mégis társkeresőre tévedtek, nagyon vigyázzatok magatokra! –, mégis valami csodálatos véletlen folyamán a legjobbkor találtuk meg egymást és szerencsénk is volt, így mondhatnám, hogy szép lassan egy párrá váltunk, de valójában azért sietősen alakult ki ez a kapcsolat – ami úgyszint butaság az esetek többségében, rendesen át kell gondolni az ilyet. Szóval, néha előfordul, hogy hosszasan belemegyünk a magunk kis viccelődésébe. Egy ilyen alkalommal Krasi azt ajánlotta, hogy valljam be annak a barátomnak, hogy szeretem, akiről folyamatosan áradozok, ekkor írtam meg a verset.

• Enci

Verses kötetemOnde histórias criam vida. Descubra agora