4.Bölüm

16K 420 222
                                    

İyi okumalar aşklarım bol bol yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. 💕💕

Asena mira korkmaz 🖤

Sunar...

❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

Sabah

Mira'dan

Sabah dışarıdan gelen davul zurna sesiyle uyandım.

Ahhh neden bu kadar yakından geliyor bu ses.

Yataktan Kalktım perdeyi açıp camdan dışarı baktım. Avlu çok güzel süslenmiş balonlar ve masalar kurulmuştu.

Büyük tahta kapı açılmış, davulcu ve zurnacı çalıyordu.

Ahh tabi yaa ben evleniyorum. Anca aklım başıma geldi neyse perdeyi kapatıp banyoya girdim.

Hızlıca pijamalarımı çıkartıp duşa girdim. Ahh bu su tüm yorgunluğumu alıp götürüyor. Su huzur.

Rabbim kimseyi sususuz bırkma Aminn.

Sabah sabah başımı ağrıttılar. Daha düğün başlamadı davul zurna çaldırıyorlar.

Çok merak neyse tövbe tövbe bişey demiycem.

Saçımdaki ve vücudumdaki Köpüğü durulayıp, Musluğu kapatıp çıktım duşakabinden.

Üstüme bornozu giyip banyodan çıktım.

Çalışan kızlardan biri gelmiş kapının önünde elleri bağlı duruyordu.

Çekingen cılız bir kızdı. Bir şey söylemek istiyordu ama utanıyordu belliydi biraz da titriyordu.

Bende merak ettim" Güzelim bişey mi söyleyecektin"

Kız yüzüme baktı sonra " Hanımağam, berze ana hızlıca aşağı insin kahvaltıyı yapalım. Azad ağam gelinağamla sizi kuaföre bırakacakmış."

Hinımağam, berze ane hıslıca işağı insin kahvaltı yipalım. Dağ ayısı gilenağamla zisi coföre birakaçekmış. Mış mış ta mış mış mış.

Ba Ba baak nasılda emir veriyor. ahh mecbur olmayım dinlersem mira değilim ama mecburum. ahh felek ahh kimine kavun kiminle kelek yediriyon. Banada kelek geldi.

Ağğğğ ağlıycam valla ağlıycam.

Neyse tamam sakinim. Öhm öhm" geliyorum güzelim. "

" Hızlı olun hanımağam"

" Merak etme çok yavaş olucak güzelim."

" efendim hanımağam"

"yok bişey tatlım geliyorum"

" Tamam hanımağam"

Anam bu daktu hanımağamda hanımağam.

Bezdum Bezdum.

Neyse hızlıca siyah bir elbise giyeyim sonuçta Canım kaynanamı dinleyim dimi?

Üstümü hemen giyip odadan çıktım merdivenlerden inerken birden arkamda biri belirdi.

Lan bu kim acaba merak ediyor muyum? Evet.

Şöyle ayağım burkulmuş gibi yaptım.

Biri hemen belimden tuttu.

Yavrum mira kızım sana kırmızı halılar sermeleri lazım. Buralarda harcanıyorum rabbim.

Acımasız Berdel(+18) Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin