Süprizzz iyi okumalar canlarım.
Asena mira korkmaz 🖤
Sunar...
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Mira'dan
Omzumun dürtülmesiyle yerimden sıçrıyarak uyandım. Başım halla çatlıyordu helle dudağım, elime baktığımda uyuduktan sonra kanadığı belli oluyordu. Elim kopmle kandı.
Allah belanı versin dağ ayısı. Kolumdan tutup arabadan dışarı çıkarttı etrafıma baktığımda taş konaklar vardı.
Yoksa Mardine mi geldik?
Allahım ben bu kadar uyudum mu?
Vayy bu konak ne kadar büyük. Dışarıdan böyle olan içerisini düşünemiyorum bile.
Bianda Dağ ayısı kolumdan tutup içeri sürüklemeye başladı.
İçeri girdiğimizde dağ ayısı kolumu bırakıp açık olan kapıdan içeri girdi.
Kolum çok acıdı. Elin kırılsın inşallah dağ ayısı.
Bende fırsat bulmuşken şöyle bir sağa sola baktım. konağın avlusu çok büyüktü, sağda sedirler, solda 3 tane kapı vardı. Konak çok büyüktü 3 katlı, sanki bölüm bölüm gibi, sağda solda balkon gibi teraslar vardı.
Ben konağı bakarken pardon tabiri caizse dikizlerken, dağ ayısının girdiği kapıdan bir bayan çıktı.
"Ahh güzelim içeri geçsene havalar esiyor üşütüceksin"
Çok nazik bir bayandı. Acaba bu dağ ayısının neyi oluyor?
Lan yoksa karısı olmasın?
Yok, yok yaa değildir dimi?
Sonuçta dağ ayısının karısı olsa bu dağ ayısı değişirdi dimi?
Ya da az da olsa bu dağ ayısı yumuşardı.
Neyse kadın cevap bekliyor.
" Tamam" dedim.
Kolumu tutup dağ ayısının girdiği, kendisinin çıktığı kapıdan içeri girdik.
Allahım burası çok güzel yaa.
Sanki rüyalarımdaki vilalarıma benziyor.
Kadın kolumdan tutup bir kapıya doğru çekiştirdi.
Ayy kadın çekiştirmekte haklı olabilir çünkü odun gibi duruyorum.
Neyse kadın odaya girdi bende peşinden girdim.
Çok yaşlı bir kadın konuşmaya başladı.
"Ahh hoşgelmişsen güzel kızım. Nasılsın? "
Bana mı dedi o yaa?
Bana dedi galiba cevap vereyim.
" Kötüyüm hanımefendi kötü, bakın şu dudağıma, ya yanağım beş parmağın beşide belli, halla başım ağrıyor. Ailem zaten beni yok saymış alın gidin demiş. Hiç tanımadığım bir adamla evlenicem. Bu durumda nasıl iyi olabilir ki hı siz söyleyin?"
Ahh ne yaptım ben tüm içimi bu kadına kustum. Bu kadının ne suçu varki?
" Haklısın güzel kızım ama işte kader, kaderimizi biz yazmayız güzel kızım. Sende canını sıkma her şerde bir hayır vardır. Bizim oğlan sert görünür biraz davardır ama bak ailesine saygılıdır. Sende ailesi ol öyle davranmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Berdel(+18) Düzenleniyor
Novela JuvenilDağ ayısı ~ mira korkmaz ______________________________ Asi güzel kız ~ azad şirwan ______________________________ Kabul ~ azad şirwan ______________________________ En iyisi 100 TL üzerine Soğuk su içeyim ~Mira korkmaz _________________________...