İyi okumalar canlarım 💕 bol bol yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin ne olur belki keşfete düşerim 💓
Yazar
Asena mira korkmaz
Sunar...
💕 💓 💕 💓 💓 💕 💕 💕 💕
Üst eşofmanın da giyip fermuarını çekti ve bana dönüp "Tamam şimdi çoçuklara söyleyim taze taze alıp gelsinler" dedi.
"Ne demek çoçuklara söyleyim?" dedim.
"İşte dışarıda adamlarımız varya onların birine söylüycem hızlıca alıp gelicek" dedi.
"Azadd" diye bağırdım.
"Azad bu çoçuk" dedim karnımı tuttum ve gözlerim yaşardı. Neden bilmiyorum ama ağlıyasım geldi.
"Bizim bebeğimiz. Babası seninsin. O dışarıda ki adamlardan biri değil" dedim ağlayarak.
Hemen koşarak yanıma geldi gözlerimi silerek "Bitanem tamam sen ağlama ben şimdi hızlıca gidip geliyorum tamam mı? Hadi gözümün nuru ağlama sen" dedi ve kalktı.
"Azaadd" dedim.
Kapıyı açmadan arkasına döndü
"Şeyy ben karpuz istiyorum" dedim.
Ağladı ağlıycaktım.
Bu zamana kadar kimseye minnet etmedim.
" Tamam gözümün nuruda ben bu ayda nerden bulayım karpuzu?" dedi.
"Azadd ben bu çoçuğu tek mi yaptım Hee? Bulucan banane bulucan. Gidicen eşşek gibi bulucan" dedim.
"Gözümün nuru eşşek biraz ağır olmadı mı?" dedi.
"Oldu mu?" Ağlamaya başladım.
"Oldu dimi oldu" dedim yine koşarak yanıma geldi.
" Ağlama bitanem bak yavrumuzuda üzüyorsun"dedi.
Elini karnıma koydu.
Elini karnıma koymasıyla karnıma bişey vurdu.
" Ahh" dedim.
"Ne oldu bebeğim? " dedi endişeyle.
"Çek lan elini." dedim elini ittim.
"Sen dokununca hareket ediyor ve canımı yakıyor" dedim.
"Kalk lan hani benim baklavam?" dedim.
"Ne baklavası?" dedi.
"Benim canım baklavada istiyor" dedim. Ağlamaya başladım.
" Bak Tamam bitanem sen yeterki ağlama ben oğlumuza baklavada alıcam. Şimdi gidiyorum hemen alıp gelicem tamam mı gözümün nuru?" dedi ve anlımdan öptü hızla kapıya gitti.
"Ben şeftali de istiyorum" dedim.
"Tamam yavrum alırım yeterki sen iste" dedi. Ve çıktı dışarı.
"Ben sana yük oluyorum dimi kaç kaç zaten kaç. Sən zaten alışkınsın popon yemeyince kaçmaya. Kaç kaç." diye bağırarak Ağlamaya başladım.
Hızla kapı açıldı.
İçeri annem ve Irmak girdi.
"Ne oldu delalım? Niye ağlıyon? " dedi Irmak hemen sarıldı.
"Irmak ben azada yükmüşüm öyle dedi" diye ağlamaya devam ettim.
"Yok kuzum sen yanlış anlamışsındır dememiştir o ağlama kuzum bak bebene bişey olucak hadi sil göz yaşlarını. " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Berdel(+18) Düzenleniyor
Novela JuvenilDağ ayısı ~ mira korkmaz ______________________________ Asi güzel kız ~ azad şirwan ______________________________ Kabul ~ azad şirwan ______________________________ En iyisi 100 TL üzerine Soğuk su içeyim ~Mira korkmaz _________________________...