20.Bölüm

8.6K 238 424
                                    

İyi okumalar canlarım 💕 bol bol yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin ne olur belki keşfete düşerim 💓

Yazar

Asena mira korkmaz

Sunar...

💕 💓 💕 💓 💓 💕 💕 💕 💕

Mira'dan

Duyduklarımdan sonra yıkıldım.

'Gitmiş olamazsın dimi Azad?'

'Bunu yapmış olamazsın.'

'Ben onları asla afetmiycem sen nasıl afedersin?'

'Sen herşeyi ne çabuk unutursun?'

'Berdel dediklerinde o kızın gülümsemesi,'

'baba bile derken utandığım babamın alın gidin demesi'

'Nazlı kızım diye büyüttüğü beni babam elin hiç tanımadığı oğluna alın gidin derken kenarda bekleyip sadece oğluna bakıp ağlaması'

'Beni tek bir sözle silmeleri sizi asla afetmiycem asla.'

'Daha dün gece bana sordun istemiyorum dedim.'

'Gitmek için mi sormuştun Azad?'

'Madem bu kadar kardeşini seviyordun neden o evden beni sürükleyerek çıkarttın? Kardeşinin kolundan çekip getirseydin yaa evine, bu kadar seviyorsan değer veriyorsan.'

'Seni, beni bu hayata mahkum edenler onlar!!'

'Bide teşşekür etmeye mi gittin yoksa?'

Gözümden yaşlar süzülüyordu o an aklıma sadece kaçıp gitmek, uzaklaşmak geldi buralardan hızla merdivenlere doğru yürüdüm.

Bir elimle karnımı tutarak, bir elimle ağladığım duyulmasın diye ağzımı tutarak indim merdivenlerden.

Hızla çıktım bahçeye kimseye yoktu, bu saatlerde galiba nöbet değişimi vardı.

Büyük tahta kapıdan çıkıp boş sokaklarda koşmaya başladım.

Yağmur yağmaya başladı sırıl sıklam oldum.

Issız sokaklarda  bir kişi bile yoktu.

Karnıma sancılar girince bir hızla bir elimle duvara tutundum diğer boşta kalan elimle karnımı tuttum.

" Üzgünüm bebeğim çok üzgünüm"

Ağrı geçince tekrar yürümeye başladım.

Bir süre sonra önümü bir araba kesti.

Daha sonra beş araba daha gelip çember şeklinde etrafımı sardı.

İlk duran arabadan biri indi şemsiye açıp arka kapıyı açtı.

Uzun boylu yakışıklı biri indi hızla yanıma yaklaştı.

" Mira gel soğukta bekleme" dedi telaşla sonra " bak sırıl sıklam olmuşsun gel hadi" dedi.

" Kimsiniz?" dedim.

" Azadın yakın bir arkadaşıyım hadi gel" dedi.

Çok üşümüştüm, eve gidicek durumda değildim. Onunla beraber arabaya geçtik hızla.

" Eve Sür" dedi öndeki adama bende hızla ona dönüp " şey azadın yanına gidiyoruz dimi?" dedim.

Hızla bana döndü " Tabi mira tabi" dedi camdan dışarı bakmaya başladı.

Acımasız Berdel(+18) Düzenleniyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin