Bölüm 10:Grace?

486 34 15
                                    

Sesimi duyduktan sonra yavaşça koridorun sonuna gittim. Kapı kapalıydı. Eğildim. Kapının anahtar deliğinden içeri bakmaya başladım. Pogo ve Grace?

"Eğer Liya öğrenirse diğerleri bir şeylerden şüphelenebilir. Çünkü birden bir öğrencinin gelip böyle bir şeyi öğrenmesi? Bir daha bize güvenmezler. Kimseye çaktırmadın değil mi?" Dedi Pogo.

Ne? Ben neyi öğrenmemeliydim?

"Hiçbir şey çaktırmadım. Sabah kahvaltıda Liya bir şeyler anladı gibi. Ama dikkatini dağıttım." Dedi Grace.

Tanrım neler oluyor!?

"Öğrenmemesini sağla. Robot olduğunu öğrenirlerse Reginald çok kızar." Dedi Pogo.

NE?! GRACE ROBOT MUYDU?!

"Tamam. Çok dikkat edeceğim." Dedi Grace cevap olarak.

O sırada Grace'in elinden çıkan elektrikleri gördüm.

NE!!!????? NELER OLUYORDU!?

"Elinin içine biraz su girmiş. Ama çıkardım. Su ile iş yaparken eldivenini tak. Sonra yine elektrikler çıkar ve bozulursun." Dedi Pogo.

Grace onayladı. Birden birinin omzuma dokunmasıyla eğik olan vücudum yere düştü. Çığlık attım. Ama daha sonra bu kişinin Five olduğunu görünce sustum.

"N-ne oldu Five?"

Acaba onları dinlediğimi anlamış mıydı? Elleri cebinde bakıyordu bana.

"Ne işin var burada?"

SANA NE??!!

"Ha şey ya. Pogo'ya bir şey sormak için geldim."

"Niye kapının önüne eğildin o zaman?" Diye sordu.

Bir bahane uydur Liya bir bahane uydur Liya bir bahane uydur Liya!!!!!

Kolumdaki ince bilekliği gösterdim.

"Yere düştü. Aldım."

"Peki." Dedi.

O sırada odanın kapısı açıldı. Pogo bir bana birde Five'a baktı.

"Ne işiniz var burada? Derhal odalarınıza gidin!" Diye emretti.

Ben önde Five arkamda odaya gittik. Ben içeri girip yatağıma oturdum. Five'da arkamdan gelip kapıyı kapattı ve tam karşıma yani kendi yatağına oturdu. Bende konuşmaya başladım.

"Five. Grace..."

"Ne olmuş Grace'e?"

"O... O robot. Onları gördüm."

"Yine hayal dünyan çok geniş Liya. Ama böyle şeyleri sevmem. Başka tür bir hikayen yok mu?"

"Five ciddiyim."

"Ben böyle hikayeleri sevmem. Sen kitap yazsana. Bir anneyi robot olarak düşünmek... Çok iyi bir senar-"

"FIVE SANA CİDDİYİM DEDİM!" diye bağırdım.

Bu sefer ciddileşti. Bir zahmet!

"Nasıl? Nereden gördün?"

"Gördüm. Pogo benim öğrenmemem gerektiğini, eğer öğrenirsem işlerin karışacağından falan bahsetti. Grace'in elinden elektrik çıkıyordu!"

"Offf. Saçmalama Liya. Bundan saçma ne olabilir ki? "

"Sana kanıtlayacağım!"

"Hahaha! Olmayan şeyi kanıtlayamazsın Liya. Bunu unutma. Başkalarına böyle sözler verme. Yanan sen olursun." Dedi ve gitti.

İkizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin