1. BÖLÜM

310 48 44
                                    

Alexander yüzünde hissettiği esintiyle rahatladığını hissediyordu . Bu şekilde sonsuza kadar yatabilirdi ama sonra ferah toprak kokusu bunaltıcı kan kokusuyla olan savaşı kaybetti. Bu da neydi ?! Şu an tek istediği uykusuna devam etmekti.

Hastane

Güzel gözlü yaşlı kadın

Ninni

Baygın güvenlikler

Gittikçe tehlikeli bir şekilde yaklaşan beton zemin.

Gözleri fal taşı gibi açıldı. Bir anda yattığı yerden doğruldu . Ellerine baktı. Acaba bir rüya mı görmüştü. Evet her şey bir rüya olmalıydı. Yüksek bir yerden düşmüştü ve uyanmıştı. Birazdan alarmı çalardı. Saat 06.00 'ya yaklaşıyor olmalıydı.

Nefesleri normale döndüğünde rahatladı ama ellerinin altında neden toprak vardı ?Bahçedemi uyuyakalmıştı?

Etrafında uzun ağaçlar vardı . Gözlerini biraz daha aşağıya indirdi.

Kanlar içinde yatan bir adam . Üstelik tuhaf olan bu da değildi.

Üstünde işlemeli bir zırh vardı ve boynuna

BİR OK SAPLANMIŞTI !!

Bir anda ağzından güçlü bir çığlık attı. Burası neresiydi ? Ne yapmalıydı ? Ve en önemlisi

O adama bunu yapanlar Alec' e neler yapardı?!!

Etrafını iyice incelediğide bu tip zırhlı ve yaralı insanlardan bir sürü olduğunu gördü. Gözlerinden yaşlar akarken saçlarını yoluyordu, iç kurdu panikle uluyordu ve onunla konuşuyordu.

İnsan ! Burası neresi ? Yine başımızı ne gibi bir derde soktun?!!

Ben hiçbir şey yapmadım! Üstelik haberim olsa neden bu duruma düşeyim?

Sonunda uyandın Alexander.

Bu ses ...

Evet, benim. Şimdi sakin ol.

Alec arkasını döndüğünde o mavi - yeşil gözlü yaşlı kadını görmüştü yine. Hızla yerinden atılıp kadının yakasına yapıştı

" Hemen bana ne olduğunu açıkla yoksa seni polise ihbar edip senden şikayetçi olurum!! Üstelik beni buraya getirmek ve o gerçekçi rüyayı gördürmek için kanıma ne enjekte ettin?! Uyuşturucu mu ? Seni narkotiğe şikayet edeceğim!!"

Yaşlı kadın yine o inanılmaz gücü kullanarak Alec'in bileklerini sıkıca tutup yakasından uzaklaştırdı ve Alec'in eline bir çanta verdi.

Al. İhtiyacın olacak şeyler burada . Sana merak ettiğin şeyin cevabını vereyim , şu anda Bane hanedanlığı tarafından fethedilen Miva ülkesindesin ve tam da istediğin gibi

700 yıl öncesi

Yapman gerekeni yap .

Kadın yaşlı , kemikli ve az önceki gücüne ters düşen narin elleriyle saçlarını okşadı ve beyaz elbisesinin uçlarını savurarak ağaçlıkların arasında kayboldu.

Alec o an kadının peşinden gitmeyi bile düşünmedi. Sadece elindeki ona verilmiş deri kahverengi çantayı sıkıca tuttu. Kadının başını okşaması böyle bir durumda bile hem kendisini hem de kurdunu sakinleştirmişti.

The Prince and The Doctor (omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin