🍷 make your girlfriend made type 🍷

4.1K 208 6
                                    

billie eilish - bad guy

"Hem..." derken yeniden bana doğrulttuğu umursamaz ama parlak bakışları ile kasılmaya başlayan bacaklarımın titrememesi için çabalarken kaşlarımı merak edercesine kaldırmıştım. "Yalnızca yanına oturduğumdan kız arkadaşını çılgına çevirecek bir tip falan değilim Taehyung."

Öylesin. Sikeyim. Jeongguk, kendinin farkında bile değilsin.

"Eşçinselim derken yanına oturduğum her adamı tahrik etmeye çalıştığımı kastetmiyordum. Eğer sorun buysa seninle işim olmaz merak etme, tipim değilsin." dediğinde bakışları tuhaf bir şeffaflık ile kaplanmıştı.

Yalan söylüyorsun Jeon. Benimle işin olur. Hatta tam da senin tipinim, değil mi?

"Neden yanında oturmamı istemiyorsun bilmiyorum ama sana, seni rahatsız edeceğime söz veriyorum." derken ciddiydi.

Varlığın bedenimi rahatsız ediyor.

"Ders dinlemene falan engel olmam Kim, kötü bir sıra arkadaşı değilim."

Ders dinlememe elbette engel olacaksın Jeongguk, yanımda nefes alarak mesela.

"Ne yaptığın sikimde değil Jeon, tamam mı?" derken çantamı kapatmış ve gitmek üzere kapıya doğru adımlamaya başlamıştım. Buradan ve Jeongguk'un etkisi alanına aldığı her yerden kurtulmak ve başarılı bir şekilde nefes almak istiyordum. "Benimle sohbet etme çabasında olma yeter. Ayrıca, kız arkadaşım falan yok. Kıçından bir şeyler uydurma."

___

Not: 7. bölümden.

Not2: Bölüm başına koyulan şarkılar ve başlıklar, ficin orijinalinden alınmıştır.

İllest Bitch | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin