🍷 show no emotion, against your coding; boy, you're the man🍷

2.1K 108 11
                                    

post malone-feeling whitney

"Şifreyi girecek misin?" diye mırıldanırken az önce ellerime diktiğim gözlerimi ona indirmemiş ve bilgisayar ekranına odaklanmıştım.

"01300912"

Yanıma gelmek yerine sorun yok dercesine şifreyi söylerken beni izlediğini hissettiğim bakışlarının altında sayıları girmiş ve önüme açılan ekrana bakmıştım.

...

"Uygulamayı bulamadım." diye sakince konuşarak sorusunu cevapsız bıraktığımda derin bir nefes vermiş ve dizlerinin üstünde ilerleyerek yatağın yanına kadar gelmişti.

Bilgisayara uzanarak biraz bakındıktan sonra "Silmişim sanırım." diye mırıldanmıştı.   "Şunu kullanır mısın? Diğerine göre biraz daha zor ama alışırsın arayüzünü anladıktan sonra."

"Çabuk öğrenirim, sorun değil." derken fare ile gösterdiği uygulamaya bakmış ve irislerimi hemen önümde duran yüze çevirmiştim.

Uygulamanın üstüne tıkladıktan sonra cihazı yine benim kullanabileceğim konuma getirmiş ve reflekssel olarak başını bana döndürmüştü.

Kahvelerimiz bu yakınlıktayken buluştuğu anda parmaklarım titremiş ve ben bunu bastırmak uğruna tırnaklarımı avuç içlerime geçirmiştim.

"Jeongguk..." demişti fısıldayarak. "Her seferinde böyle bakıyorsun."

"Nasıl?"

"Böyle." demişti anlamsızca. "Arkadaşa ve yardıma ihtiyacım varmış gibi. Bana acıyormuşsun ve sanki ben, saçmalıklarıma katlanacak birini arıyormuşum gibi."

Dudaklarımı itiraz etmek adına araladığımda buna izin vermemiş ve bakışları bir anlığına dudaklarıma değip kirpiklerle buluştuğunda kendisi devam etmişti.

"Ama emin ol bunları yapmana gerek yok, böyle bakmayı da kes. Sırf; ayıkken insanlara güvenmiyorum, benliğime karşı çıkamıyorum, davranabildiğim kadar sert davranmak zorunda kalıyorum vr uyuşturucu alacak birilerini arıyorum diye bana acıman aptallıktan başka bir şey değil çünkü ben siktiğimin şansıyla doğdum."

Ayıkken insanlara güvenemiyorum.

___

Not: 15. Bölümden.

Bu da 13. bölümden.

İllest Bitch | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin