🍷with the maseratis on the plane, that shit's boring🍷

2K 91 11
                                    

post malone - japanese

... 

Yakınımda olan irisleri yüz hatlarımda gezerken tuhaf bir gerginlik bedenimi sarmış, elleri arasından aldığım kağıdı birkaç saniyede doğru olacak hale getirmiş ve "İşte..." diye mırıldanırken ona uzatmıştım yeniden.

Asla yaptıklarımı izlemeyen ve suratımda dolanan gözleri ellerim arasında duran kağıda ilişirken sakince nefes vermiş ve gözlerinde beliren hırs ile "Pekala..." demişti mırıldanarak. "Bir daha deneyeyim, bu sefer yapacağım."

Tekrar çaprazındaki kağıtlara uzanan çocuk büyük bir deneme ve başarma ihtirası ileönündeki kağıda baktığında aklımda bir anda dolanmaya başlayan tüm düşünceler birbiri ile uyuşmazlık göstermiş ve alt dudağımı ısırarak onu süzmeme neden olmuştu.

"Taehyung..." dediğimde kolunu sarmalayan parmaklarım onu durdurmuş ve yanaklarını şişirmesine neden olmuştu.

"Yine neyi yanlış yaptım?" derken bir an bakışları bana dönerken yeniden kağıda bakmış ve kaşlarını çatmıştı. "Hay sikeyim, sağa katlayacaktım değil mi? Bu kadar basit bir şeyi bilr yapamadığıma inanamıyorum, dur tekrar deneyeyim."

"Taehyung ben katlayab-"

"Halledeceğim ben, bunu yapamayacak değilim Jeongguk. Tanrı aşkına, çocuk oyuncağı bu! Yalnızca, benim hatamdan kaynaklı."

Takıntı haline getiriyor, denediği her şeyi yapmak istiyor ve çok basit de olsa birçok şeyde becerisi olması için çabalamak zorunda hissediyor. İçinden gelmese veyahut yeteneği ve ilgisi bu yönde olmasa dahi el attığı her şeyde başarılı olacağını düşündürecek bir psikoloji ile yetiştirilmiş.

"Birlikte yapıyoruz bu projeyi Taehyung, hiçbir şeyi kendi başına yapmak zorunda değilsin. Sadece resimleri ve yazılacak şeyleri ayarla, ben katlarım kartonu ve çıktıyı. Dediğin gibi, basit bir şey. Öğrenmekle zaman harcadığına değmez, büyük ihtimalle hayatının geri kalanında işine yaramayacak."

"Ama bu benim sorumluluğ-"

"Artık benim sorumluluğum."

___

Tam şu anda içinde oturduğum, siyah, üstü açık, Maserati Novitec Tridente markalı arabanın ahat deri koltukları; bei rahatlatmaktan çok endişelendiriyor ve nedensizce dikkatımın dağılmasına neden oluyordu.

Nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde kulaklarıma dolmaya başlayan müzik sesi gerginliğimi atmamda bana yardımcı olmazken çalan şarkının iki saat kadar önce Taehyung'un televizyonunda duyduğum melodiyle aynı olduğunu idrak etmiş ve bu sıralar bu şarkıyı özellikle dinlediğini anlamıştım.

Pahalı arabaları uçktaymışım gibi hızlı sürüyorum.

Bizimkilerle yüzlerce parti veriyorum.

Maserati'm ile uçakta gibiyim.

Bu arabaların hepsi ithal ama bu artık canımı sıkıyor.

Parayı saçıyorum ama bu artık canımı sıkıyor.

Bizimkilerle oturup ithal içki sipariş ediyorum ama bu artık canımı sıkıyor.

İllest Bitch | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin