🍷everbody's on drugs🍷

3.4K 166 10
                                    

 falling and reverse - drugs

"Buraya oturduğumdan beri rahat vermiyorsun bana, tek problem yanında bir sıra arkadaşı istemediğin halde buraya oturmuş olmam olamaz. Derdini söyle de çözelim,  benimle ilgili hoşuna gitmeyen bir şey mi var? Sorun ne?" bundan bıkmışçasına konuştuğumda gözlerini devirerek önüne dönmüştü.

Bu çocukla insan gibi konuşmaya çalışan en başından hatalıydı, bu aptal tavrının gereksizliği beni bile aşıyordu.

"Sorun sensin Jeon. Dorunun ta kendisisin ama siktir et, bundan böyle uğraşmayacağım seninle."

Çantasının en önündeki gözden aldığı sigara paketiyle beni asla umursamadan kapıya doğru ilerlemeye başladığında paketi çıkarırken yere bir şey düşürdüğünü görmüş lakin ona olan sinirimden tek kelime etmemiştim.

Çocuk benimle konuşmak istemediğini açıkça ortaya bir de ona yardımcı olmaya çalışıp yere bir şey düşürdüğünü mü söyleyecektim? 

Kendimi aptal yerine koymayı bırakalı çok oluyordu.

Kapıdan çıkıp gittiğini gördüğümde yere eğilerek sıranın altına düşürdüğü şeye bakmış, bir poşet olduğunu fark etmiş ve şeffaf nesneyi parmaklarım arasında sıkıştırarak doğrulmuştum. 

İçinde ne olduğunu görmek adına dikkatlice baktığımda irislerime çarpan şey anında kaşlarımı çatmama ve nefeslerimin hızlanmasına neden olmuş, yutkunuşlaerımı boğazıma dizmişti.

Bir anda titremeye başlayan ellerimden dolayı anında poşeti yere düşürüşüme zihnime dolan babamın sözleri eşlik etmiş, kalbim hızla çarpmaya başlamış, saç diplerim sıcaklamış ve kirpiklerim kırpışmıştı.

Bir dakika içerisinde geçirdiğim şok inanılmazdı ve ben şu anda gerçekliği sorguluyordum.

Dakikalar sonra, sınıftan gerginlikle çıkan Taehyung sigara içmiş ve rahatlamış bir şekilde geri döndüğünde ben ise hala transtan çıkamamış bir halde ona baktığımda öylesine kötü gözüküyor olmalıydım ki kaşlarını çatarak sorunun ne olduğunu anlamaya çalışmış lakin dudaklarım arasından saniyeler içinde çıkan üç kelimeyle donup kalmıştı.

"Uyuşturucu mu kullanıyorsun?" 

___

Not: 9. Bölümden.



İllest Bitch | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin