🍷drugs and fucking money🍷

2.9K 160 10
                                    

Chase Atlantic - Drugs & Money

"Ne saçmalıyorsun?" diye sormuştu arkasını dönerek sınıfta kimsenin olup olmadığını saniyeler içinde kontrol ederken.

"Ne zamandır uyuşturucu kullanıyorsun?"

Bakışları gözlerimden çekilerek yerde gezinirken anında ayaklarımın dibine düşmüş olan poşeti fark etmiş, avuç içine sığacak kadar az da olsa esrar olduğunu tahmin ettiğim maddeyi barındıran şeffaf poşette gezinen irisleriyle kesik bir nefes almıştı.

"Çantamı mı karıştırdın?"

"Evet ya da hayır. Şu durumda ne fark eder?" yükselen sesim karşısında kaşlarını çatarak bana bakmıştı. "Sikeyim Taehyung, on sekiz yaşındasın ve uyuşturucu mu kullanıyorsun? Hadi sağlığın bir tarafında değil, bunun bir suç olduğunu bilmiyor musun?"

"Hayatımı nasıl yaşadığım seni ilgilendirmez Jeongguk, kendi işine bak ve kapalı tut çeneni."

"Taehyung..." dediğimde bugüne kadar bana sınıf arkadaşlığı etmiş ve hiçbir konuda beni aşağılamamış ya da zarar vermemiş çocuğun belli etmemeye çalıştığı halde endişe dolu olan kahvelerinde gezdirmiştim bir süre bakışlarımı. "Babamın polis olduğunu biliyor muydun? Narkotik Suçlarla Mücadele Dairesi'nde şube müdürü."

Cümlem sonlanır sonlanmaz dudakları arasından çıkan sessiz küfürle sol elini ensesine atarak saçlarını çekiştirmiş ve yere eğdiği başıyla birkaç kez derince soluk alıp vermişti.

"Ne zamandır kullanıyorsun?"

"Seni ilgilendirmez dedim." derken elindeki poşeti çantasına atarak sırasının üzerini aceleyle toplamaya başlamış ve gideceğini idrak eden beynim ani bir komut vererek Taehyung'un sıranın üzerinde hareket eden elini durdurmak adına bileğine sarılmıştı.

Tek hareketimle tuhaf bir şekilde bana bakmaya çalışan çocuğa bu sefer dsha tehditkar bir ses tonuyla hitap etmiş ve bunun işe yaramasını ummuştum.

"Babama üç dakika içinde atacağım mesaj seni bir saate kalmadan parmaklıkların arkasına gönderir Taehyung."

Bir anda ciddileşen ifadesini ise asla beklemiyordum.

"Sekreterime atacağım tek mesaj babanı işsiz bırakır Jeon, oynama benimle."

____

"Ülkemizde uyuşturucu kullanmaya karar vermek ya da kullanmak çok da kolay bir şey değil Jeongguk, cezaları ağır. Bu yüzden genelde, kullandığını fark ettiğimiz insanlar eğlence amaçlı değil de dünyadan biraz olsun uzaklaşabilme içgüdüsüyle bulaşmış oluyor buna. Ağır ailevi sıkıntıları olan orta yaşlı bireyler, cinsel yönelimi dolayısıyla sorunları olan gençler, şiddet gören on beş yaşından büyük çocuklar, şöhretin getirdiği baskıya dayanamayan idoller veya paranın getirdiği sorumluluklar ile başa çıkmaya çalışan zenginler... "

Paranın getirdiği sorumluluklar ile başa çıkmaya çalışan zenginler.

___

Not: 10. Bölümden.

İllest Bitch | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin