1-Bambaşka Bir Dünya

11.3K 787 530
                                    

· · ─────── ·⚜︎· ─────── · ·

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

· · ─────── ·⚜︎· ─────── · ·

Noodle paketleriyle dolu olan poşeti sallayarak eve doğru giderken gökyüzüne baktı o sırada korna çalan arabayla korkuyla sıçramıştı.

Şoför "Aylak aylak gezeceğine önüne baksana ! " diye sinirle bağırarak yoluna devam ederken ezilmekten son anda kurulan beden ,korkudan acıyan kalbine birkaç kez vurdu.

"İki saniye romantiklik yapıp gökyüzüne bakayım ,umutlanayım dedim az kalsın gökyüzüne yollanıyordum. " diye homurdandı ve hızlanarak ana yolu geçip yeni yeni evlerin inşa edilmeye ,onun dışında birkaç katlı binaların olduğu yolu geçerken bir de üstüne köpeklerin kovalamasına mağruz kalmış çığlık çığlığa köpek yemi olmadan son anda apatmana girmeyi başardığında bu sefer sakinleşmesi uzun sürmüştü.

"Ne kadar lanetli bir gün ya! " diye homurdanarak eve girdiği zaman şanssızlığı ve yalnızlığı bir kere daha yüzüne çarptı.

Neye heves etse götünde patlıyordu.

Her şeyde böyleydi.. Hem erkeklerle hem kızlarla ilişki denemiş en fazla bir hafta süren flört (!) döneminden sonra bir daha yüzüne bakılmamıştı..Hiç arkadaşı da yoktu ayrıca.

Üniveriste sınavı zamanı her şeyin içine etmiş ,sırf üniveristeye girmek için tercih yaparak berbat bir yer kazanmıştı. En azından ailemin yanındayım diye düşünürken anne ve babası ayrılmış, birbirlerini aldattıkları kişilerle evlenip gitmişler hemen arkasından ablası evlenip yurtdışına gidince ortada yapayalnız kalmıştı.

Giderlerini karşılamak için işlere girmiş hepsinin sonunda hatalı bir şey yapmamasına rağmen kovulmuştu.

Bahtı sikik bir piyade olduğu için arka arkaya yüzüne vuran bu olaylarla depresyona girmiş kendisini yemeye, içmeye, uyumaya ve bilgisayar oyunlarına vermişti.

Bir dış görünüşüm iyi derken çok fazla kilo almış, saçları çok fazla uzamış,çökmüş gitmişti zavallı çocuk.

Noodle yaptıktan sonra bilgisayar başına geçerek aylardır ,saatlerini alan oyuna girdi..Ona heyecan veren,başarılı hissettiren tek şeydi bu oyun.

Oyuna giriş kısmı capcanlı renklerle beraber heyecanlı ortaçağ müziğiyle açılışını yaparken hemen ağzına birkaç çatal noodle tepti ardından tombik parmaklarını çatlatıp oyuna kuruldu...

Saatler süren oyunu durdurarak ağrıyan gözlerini ovdu ardından tutulmuş bacaklarını ve kollarını gerdi,başını iki yana yatırıp belini ovduktan sonra ekrandaki oyun karakterine baktı.

Elio Helmet.. Güçlü, yakışıklı, ordunun komutanı, zeki, çevik, kusursuz.. Kraliyetlerin, halkların kahramanı.

Üzgünce derin bir nefes verdi. "Keşke senin gibi olabilseydim. Yakışıklı ,kaslı ,güçlü olup her insanın kalbini çalabilmek nasıl bir duygu? Ya da herkesin seni sevmesi?Her seferinde başarılı olmak? Ne diyorum ben ya.. Delirdim iyice! "

NİGAR (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin