🐳
🦁
· · ─────── ·⚜︎· ─────── · ·
Elio derin bir nefes alarak gözlerini açtığında korna sesiyle korkuyla sıçradı. Yüzünü seçmediği bir adam "Aylak aylak gezeceğine önüne baksana ! " diye sinirle bağırarak yoluna devam ederken ezilmekten son anda kurtulan beden ,korkudan acıyan kalbine birkaç kez vurdu.
Neredeydi ve ne oluyordu pek çözmüş değdi ama bir o kadar da çözmüştü. Bir şeyler gerçek hissettirmiyordu ama bir o kadar da gerçek gibiydi.
Aklı allak bullaken ayaklarının onu götürmesine izin verdi.. Yabancı sokakları geçerek kocaman bir binaya girdiği zaman merakla etrafına bakınmak istedi ama bunu yapamadı çünkü vücudu ondan bağımsız hareket ediyordu ama her şeyin farkındaydı..Bazı şeyler havada uçuyordu, bazı şeyler silinikti ve bazı şeyleri net görebiliyordu.
Merdivenlerden çıkarak aralık bir kapıdan içeriye girdi. Sanki buraları biliyormuş gibi kendisinden emin adımlar atarken duyduğu ağlama sesleriyle kaşlarını çattı. İşte şimdi istediği gibi hareket edebiliyordu.. Ellerini kaldırarak baktığı zaman bulanık bir şekilde gördü ve ayaklarını göremiyordu.Hala her şey net değildi, yavaş adımlarla küçük eve bakınarak yürürken ağlama seslerinin geldiği odaya girdi.
Yerde oturmuş kısa kahve saçlarını çeken zayıf bir beden gördüğü zaman "Deniz.. " diye mırıldandı. Elbette tanımıştı sevdiğini, solucan olsa bile tanırdı onu! Endişeli bir şekilde yere çömeldiği zaman Deniz saçlarını çekiştirerek "Asla yeterli olmayağım... " diye mırıldandı, nefessiz kalmış gibi ağlayarak derin nefesler almaya çalışırken.
"Neden yeterli olmayacaksın? " diye sordu Elio endişeli bir şekilde, sağlıksız duran zayıf bedene bakarken.
"Ben.. Başarısızım! Hiçbir şeyi başaramıyorum! Yapabildiğim tek şey aptal sapan hayaller kurmak! Ben asla başarılı olamayacağım.. Kimseye yetemeyeceğim.. "
"Deniz.. Kimseye yetmek zorunda değilsin. " Elio daha fazla şey söylemek istiyordu ama kelimeleri unuttuğu için bir şeyler demekte zorlanıyordu ayrıca gözleri sargılı bileğe kaydığı zaman elini yavaşça uzattı. Parmak ucu beze dediği anda bez kaybolurken Deniz'in bileğindeki dikişleri gördü. Gözleri irileşirken nefesleri hızlanmıştı ,boşluğu izleyen duygusuz gözlere bakarken "Deniz'im.. " diye fısıldadı. "Ne yaptın kendine? " Ağlayacak gibi okurken ağlayamadı bu nefesinin kesilmesine sebep olurken içeriye "Deniz! " diye sinirle giren kadına bakmaya çalıştı ama başaramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGAR (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] · · ─────── ·⚜︎· ─────── · · Sabahtan akşama kadar gözünüzü kırpmadan oynadığınız oyunun dünyası içinde, ansızın kendinizi bulsanız ve o anda üzerinize saldıran canavar ve aşık olduğunuz oyun kahramanın imdadımıza koşması sizi şanslı m...