🐳
🦁
· · ─────── ·⚜︎· ─────── · ·
Elio kapıyı kırarcasına açarak kucağındaki bedenin şaşkın ve heyecanlı kahkahalarına eşlik etti. At arabasından atlayarak indikten sonra onlar için hazırlanmış sahil kenarındaki binaya doğru koşmaya başladı.
Deniz kahkahaları arasında "Aşkım yavaş! Düşeceğiz! " diye bağırdığında Elio "Düşeceğimiz kadar düşmüşüz aşka! " diye karşılık verdi ve gülümseyen dudaklara sert bir öpücük bıraktı. Odaya doğru ilerlerken peşlerinden gelen hizmetli "Ilık duşunuz ve kıyafetleriniz hazırlandı efendim! " diye seslendi arkalarından.
Elio bir teşekkür mırıldanıp odanın kapısını kalçasıyla açıp aynı şekilde kapattı. Doğrudan odanın banyosuna ilerlerken birkaç kere yanlış odalara girip çıktı en sonunda doğru odayı bulduğunda minik bedeni yere indirerek bir çırpıda soyundular.
Deniz üstünü çıkarmaya çalışan adama kahkahalarla "Yavaş yavaş! Bir yere kaçmıyorum." diyerek yardım ederken Elio heyecanla zıplayarak "Hadi hadi! " demişti en sonunda istediği gibi kıyafetlerden kurtulup sıcak suya girdiklerinde sarı gözleri mümkünmüş gibi daha çok parlamıştı.
Deniz oturduğu yerden kalkarak elinde oynadığı köpükleri adamın saçlarına bulaştırıp "Şapşal." diye fısıldadı.
Elio gülerek sevgilisinin belinden tutup kendisine çekti."Akşam yemeğini harika bir yerde yiyeceğiz. " diye fısıldadıktan sonra elini eşinin kalçalarına doğru indirerek okşarken göğsünde dolaşan minik ellerle gülümsedi.
"Yaşasın! " diye fısıldadı Deniz mutlulukla. "Harika bir yermiş burası.. Tabii manzarayı pek göremedim. "
"Banyomuz bitsin. " diye mırıldandı Elio ama devamını getirmedi çünkü dudakları eşininin boynunda gezmekle meşguldü. Elini kalçaların arasına getirerek okşarken Deniz ellerini ,adamın geniş omuzlarına çıkartarak tutundu. "Banyo mu yapacağız yoksa sevişecek miyiz? " diye sorduğunda gülerek içine giren parmaklarla cevabını almıştı ama yine de Elio "Sevişirken banyo yapacağız. " diye mırıldandı aralık dudaklara doğru. Sarı gözlerini, mavi çiçekli dövmede gezdirirken "Çok güzel duruyor. " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGAR (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] · · ─────── ·⚜︎· ─────── · · Sabahtan akşama kadar gözünüzü kırpmadan oynadığınız oyunun dünyası içinde, ansızın kendinizi bulsanız ve o anda üzerinize saldıran canavar ve aşık olduğunuz oyun kahramanın imdadımıza koşması sizi şanslı m...