🐳
🦁
· · ─────── ·⚜︎· ─────── · ·
Salvador kılıcını incelerken gördüğü yüzle hızlıca arkasına baktı. "Sen.. "
"Merhaba yakışıklı. " diye mırıldandı Deniz elini kalçasının yanında yavaşça karnına getirerek cilveli bir şekilde gülümsediğinde Salvador'un "Buraya nasıl geldin? " diye sormasıyla gülerek başını yana yatırdı. "Biliyorsun ben de canavarları eğitiyorum. Senin güzel kokunu bulmaları zor olmadı. "
Salvador sırıttı. "Elio'yu da getirdin mi? "
"Hayır, o çocuk gibi olan hiçbir şeyi başaramayan adamdan kaçtım. " dedi Deniz elini sallayarak ona doğru yaklaşan adamın göğsüne tutundu. Büyük eller belini tutarken "Sen ise işini bilen bir adamsın. " diye fısıldadı. Gülümseyen dudaklar boynuna bastırıldığı zaman gülümseyerek adamın saçlarını okşadı.
"Sonunda farkına vardın. " diye fısıldadı Salvador minik bedeni iyice kendisine çekerek dudaklara eğildiği sırada burnuna yediği kafayla inleyerek geriye çekildi o sırada ensesinden kedi gibi yakalamıştı Elio onu. Sarı gözler öfkeyle parlarken "Ulan yarrak! " diye bağırdı. "Sen ne hakla eşimi öpersin!? " ve yumruğunu olanları daha yeni çözen adamın yüzüne yapıştırdı..
Deniz yüzünü buruştururken daha önce gittiği yerlere portal açma yeteneği olan küçük tavşan uçarak omzuna konduğunda "Aferim bebeğim. " diye fısıldadı.
Elio ise Salvador'u sağa sola götürüp döverken dışarıdan yükselen seslerle tebessüm etti Deniz.. Sonunda Salvador ve adamlarını tamamen yakalamayı başarmışlardı...
.
"Sen.. Mükemmel.. Bir.. Şeysin. " Elio eşinin kalçalarına bıraktığı her öpücükle bir kelime söylerken Deniz kıkır kıkır güldü. "Hayatım Parlak Pırıltı olmasa daha çok işimiz vardı. "
"Olsun.. " diye fısıldadı Elio sonra sinirle kaşlarını çattı. "O şerefsiz boynunu öptü. "
"Iyyyy hatırlatma. " Deniz yüzünü buruştururken çitilemekten kızarttığı boynunu okşadı ki eşi üstüne doğru gelince sırt üstü yattı. Boynuna arka arkaya bastırılan dudaklarla gülümserken. "Seni seviyorum. " diye fısıldayan eşine "Ben de.. " diye karşılık verdi ki Elio geriye çekilip "Kimi? " diye sorduğunda "Seniii! " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGAR (BxNONBINARY)
Fantasía[TAMAMLANDI] · · ─────── ·⚜︎· ─────── · · Sabahtan akşama kadar gözünüzü kırpmadan oynadığınız oyunun dünyası içinde, ansızın kendinizi bulsanız ve o anda üzerinize saldıran canavar ve aşık olduğunuz oyun kahramanın imdadımıza koşması sizi şanslı m...