🐳
🦁
· · ─────── ·⚜︎· ─────── · ·
"Şu an rahatız! " dedi Barbaros tedirgin duran gruba doğru yaklaşarak. "Sular üstünde acemi olan şövalyeleri yanında sürüklemene gerek yoktu Komutan Elio! Ben seni korurdum. "
Elio derin bir nefes verip adamın dalga geçer tonda söylediği şeyleri duymazdan gelerek "Şu an rahat olabiliriz ama yakında olmayacağız Kaptan Barbaros! Şakalaşmaya vaktimiz yok, derhal bir yol bulup canavarı yakalamalıyız. " dedi sert bir tonda.
"Komutan, komutan, komutaaan! Senin sorunun işte bu, çok düşünüyorsun! Gemideki hesap, denizlere uymaz! Canavar geldiği zaman ne yapacağımızı düşüneceğiz elbet. "
"İşi şansa bırakamayız Barbaros. "
"Benim gemimde bana ne yapacağımı mı söylüyorsun Elio? "
İki adam burun buruna gelmiş sinirle solurken Deniz "Ay yeter be! " diye bağırdı iki adamı göğsünden tutup ittirdi. "Kavga etmeye de vakit yok. "
"Canavar gelene kadar toplu sekse bile vaktimiz var! " diyerek elindeki bira şişesini kaldırdı Barbaros ve bir yudum aldı.
"Onun için hiç vaktimiz yok! " diye bağırdı Deniz. "Önemli bir işteyiz Kaptan! Her an bir canavar saldırabilir. "
"Onu ben de biliyorum ama önceden bir plan yapmanın anlamı yok. Deniz canlılarının ne yapacağı belli olmaz. Gemiden aşağıya inmeyiz ,her zamanki taktiklerimiz ile yakalayacağız. Siz sadece gemiden uçmamaya dikkat edin, gerisini işin uzmanlarına bırakın. " diyerek gülümsedi Barbaros.
"Madem işin uzmanlarına bırakmamızı istiyordun neden çağırdın bizi Kaptan? " diye homurdandı şövalyelerden biri.
"Çünkü canım, bu afet bir kurtarıcı. " dedi Barbaros içkisinden koca bir yudum aldıktan sonra Deniz'i gösterip. "Bakalım, gücü deniz canavarlarında da işe yarıyor mu? "
"Seni piç! " diye bağırdı Elio sinirle adamın yakasına yapıştı. "Senin bu merakın eşimin hayatına mal olabilir lan! "
"Sakin ol, sakin ol! Ben niye buradayım sence? Onu korumak için? " Elio'nun aksine içkinin etkisi yüzünden gayet sakin konuşurken Barbaros, Elio sinirle "Senin onu korumaya ihtiyacı yok! Burada ben varken sana ne oluyor be adam! " diye gürledi ki Barbaros ciddileşip "Hop hop! " dedi. "Bu benim gemim, burası benim okyanusum ve bu adamlar benim adamlarım. Burada benim sözüm geçer. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGAR (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] · · ─────── ·⚜︎· ─────── · · Sabahtan akşama kadar gözünüzü kırpmadan oynadığınız oyunun dünyası içinde, ansızın kendinizi bulsanız ve o anda üzerinize saldıran canavar ve aşık olduğunuz oyun kahramanın imdadımıza koşması sizi şanslı m...