9-Paradan Daha Değerli Olan Şey Nedir?

4.4K 512 175
                                    

Glass Animals-Heat Waves

· · ─────── ·⚜︎· ─────── · ·

"Deniz nasıl oldu da her şeyi mahvettin? " diye bağırdı kadın sonuç ekranını gösterirken.

Deniz elleriyle kısa saçlarını sıkarken ağlamamak için direndi.

"Dört senedir gördüğün şeyleri nasıl yapamadın anlamıyorum! Bir senedir yoğun çalışıyorsun, o kadar etütlere gittin, ek ders aldın nasıl bu kadar berbat bir sonuç çıkarabildin? Ne olacak şimdi? "

"Bilmiyorum.. " diye fısıldadı Deniz. Gözyaşları damlarken kendisini daha fazla tutamayarak "BİLMİYORUM ANNE! " diye bağırdı.

"Bağırma! " kadın sinirle şakaklarını ovarken "Bir sene daha dene. Daha iyi etüt bulacağım. " dedi.

"İstemiyorum."

"Ne? "

"Yine aynı süreci yaşamak istemiyorum! Yine aynı dersleri görmek ,saatlerce test çözmek istemiyorum.Anne kusacak gibi hissediyorum,şu aptal kitapları gördüğüm zaman kalbim sıkışıyor midem bulanıyor artık! İstemiyorum! "

"Kazansaydın o zaman! Senin kazanan insanlardan farkın ne Deniz? "

"Salağım anne salağım! Beynim almıyor, yapamıyorum.Senelerdir gördüğüm, üzerine özel ders bile aldığım şeyleri yapamıyorum! Salağım ben. " diye bağırdı Deniz başına sertçe vurarak. "Benim aklım anca aptal sapan şeylere çalışıyor! Bilgisayar oyunlarına, arkadaş çevresiyle gençliği yaşamak ,aşk gibi aptal şeylere çalışıyor kafam! Derslere ,hayatımı kurtarıp para getirecek şeylere kafam basmıyor aptalım ben! "

Deniz'in ablası "Anne.. " diyerek içeriye girdi. "Rahat bırak çocuğu zaten üzgün. "

"Üzgün olacak tabii! " diye kızdı kadın. "Üzgün olması gerekiyor zaten! Baksana, ders çalışmak yerine neler kuruyormuş aklında tabii kazanamaz! Tabii başarısız olur. "

"Anne.. " diye mırıldandı genç kadın.

"Aşkmış.. Aşk senin neyine Deniz? Aşk ekmek getirecek mi? Para getirecek mi? Gençliğini yaşasan ne?Sonucunda başarılı olup, para kazanmayacaksan gençliğin bir önemi var mı? Gençken, zihnin diriyken ders çalışmak zorundasın.Gençliği yaşamanın anlamı bu zaten. Arkadaş, aşk bunlar boş işler! Hiçbir önemi olmayan şeyler bunlar Deniz! Aklını başına topla. Çalışmaya başla. Duydun mu beni, eve geldiğim zaman bir test kitabı bitmiş olacak. Biz sana bir ton para döküyoruz senin aklın fikrin gençlikte aşkta!"

"Anne hep çalışacaksan yaşamın ne anlamı kalıyor? Hiç mutlu olmayacak mıyız biz ya? Hiç sevmeyecek miyiz? Bir insanın hayali para mı olmak zorunda, benim hayalim başka bir insan olamaz mı? "

"Olamaz Deniz. " dedi kadın kesin bir dille. "Bu dünyada duygulara yer yok! Yaşamanın anlamı çalışmak ve para bu kadar. Mutlu olacaksın onu da çalışıp para kazanarak başaracaksın.Paran yoksa mutlu olamazsın-Bırak mutlu olmayı tok bile olamazsın. Sevmeyeceksin Deniz, sevdiğin her şey gider ama para kalır. Ne kadar kazanırsan o kadar çok para kalır. Bir insanın hayali başka bir insan olamaz aptallık ve acizlikten başka bir şey değil bu! "

"Babam seni niye bıraktı çok belli. " diye mırıldandı Deniz daha fazla kendisini tutamayarak öfkeyle ona bakan mavilere baktı. "Ben olsam ben de bırakırdım. Çocuğunun yüzüne sevgi değil para önemli diye bağıran kadın , kocasının sevgisi için yanında duracak değil ya-" cümlesinin sonunda yanağına patlayan tokatla odada sadece kadının sinirli soluk alık verişi duyuldu. "Deniz.. Sabrımı çok sınıyorsun. "

NİGAR (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin