chapter 19

140 33 0
                                    

❤-sung se hee
💖-park mee soo
💛-kim sun haa
💙-min ji yeong
💜-kim sae yeon
💚 -lee soo young
💗-park yoon ha

🐹-kim seok jin
🐨-kim namjoon
🐺-Jung hoseok
🐱-min yoongi
🐥-park jimin
🐯-kim taehuyng
🐰-jeon jungkook

පසුදින කුමාරිකාවන් සත් දෙනාම මාලිගයෙන් පිටව ගියා....නමුත් ඔවුන් නොදන්නා දෙයක් මේ අතර වෙමින් පැවතියා...

:-අන්න අරුන් ටික මාලිගාවෙන් පිටත්වෙලා ලු

:-මොකක්....

:-ඔව් අපට ලැබුන තොරතුරු බොහෝමයක් අසත්‍ය දේවල්....

:-එහෙනම් ඔවුන් අපට පෙර පැනගත්තා.....හරි එහෙනම් මාලිගාවෙන් පිටවන සියලුම මාර්ග වලට අපේ මිනිස්සු යොදවන්න.....මම අද උන් ටික පනපිටින්  යවන්නේ නැහැ.....
.
.
.
.
.
.
.
මේ අාකාරයට එක් ස්ථානයක  කතාවෙද්දි....තවත් ස්ථානකය.....

:-අර මිනිස්සුන්ට අප කරපු දේ පිලිබදව අාරංචි වෙලා...

:-මට සිතුනා.....මම කියපු දේ කලාද

:-එහෙමයි.....

:-එසේනම් මා මුලින් කියු අාකාරයටම සිදුකරන්න....

:-හොදමයි....

මේ අාකාරයට විවිධ තැන් වල විවිධ දේ සිදුවෙද්දි අපේ කෙල්ලෝ හත්දෙනා මේ කිසිම දෙයක් දන්නේ නැතුව පාඩුවේ දෝලාවලට වෙලා යනවා....

මේ විදියට පැය කිහිපයක ගමනකින් පස්සේ පොඩි විවේකයක් සදහා සියලු දෙනාම නැවතුනා....ගැහැණු ළමයින්ට කිසිම වෙලාවක දෝලාවෙන් එලියට බහින්න එපා කියපු නිසා එයාලා  කිසිම කෙනෙක් දෝලාවෙන් එලියට අාවේ නැහැ....
මොවුන්ගේ අාරක්ෂාවට පැමිනි සියලු සෙබලුන් මේ මොහොතේ විවේක ගනිමින් සිටියේ....
ඒත් හදිසියේම ඔවුන් සිටින තැනට මුහුනු අාවරනය කරගෙන පිරිසක් කඩාවැදුනා...මේ අනපේක්ෂිත පහරදීමත් සමග එතන හිටපු සියලුදෙනාටම  ඔවුන් සමග සටන් කිරීමට සිදුවුනා....මේ සටන  පැයකට පමණ අාසන්න වේලාවක් පැවතුන අතර මේ වන විටත් මාලිගාවට  මේ පිලිබදව අාරංචි වෙලා ඉවරයි...

මේ අාරංචි වීමත් සමගම මාලිගාව තුල ලොකු කලබලයක් අැතිවෙලා....කිසිම කෙනෙක් මේ පිලිබදව නිවැරදි තොරතුරක් දන්නේ නැහැ...සමහර අාරංචි වල ට අනුව කුමාරිකාවන් හත්දෙනාම මියගිහින්...තවත් සමහර අාරංචි වලට අනුව කුමාරිකාවන් පැහැරගෙන ගිහින්...කෙසේ හෝ දැනට මාලිගාවට ලැබෙන අාරංචිවලට අනුව කුමාරිකාවන් අනිවාර්යයෙන් ම මියගිහින් කියන දේ සියලු දෙනාටම පැහැදිලිව තේරුනා....

Back To Present →Complete←Où les histoires vivent. Découvrez maintenant