"-Akkor nyisd ki most.-nem is kellett tovább noszogatnia azonnal kinyitottam a csomagot, ami benne volt egy kicsit meglepett. Mivel a doboz szerintem egy kicsit nagy volt hozzá."
A csomagban egy kulcs volt. De nem egy kocsié sokkal inkább egy épületé. Mellette pedig volt egy kis cédula, amin ezt írta:
"Egy is ajándék amit úgy hiszem megérdemelsz, Tina. Mikor megyünk második randira?
UI.: Otthon egy meglepetés fog várni rád."
-Mit szólsz, hozzá?- kérdezte David.
-Nagyon örülök neki de mihez tartozik a kulcs?- ekkor David egy kicsikét gondolkozott mintha tudnom kéne, hogy mihez tartozik a kulcs.
-Nem írtam a kártyára rá, hova tartozik a kulcs?
-Hát nem, de a második randit megtarthatnánk mondjuk holnap este. Persze ha neked is megfelel.
-Nekem jó a holnap este, a kulcsra visszatérve a kávézóé amiben dolgozol, úgy gondoltam lehetnél társ tulajdonos, remélem elfogadod. Persze ha akarod akkor ugyanúgy dolgozhatsz pincér ként ha akarsz.
-Elfogadom az ajánlatod, de a munkám megtartom és 20% kérek a kávézó behozatalából.
-Rendben, megegyeztünk. Holnap aláírhatjuk a papírokat. De mostmár ünnepeljük meg a szülinapod.
-Rendben.
Az este nagyon jól telt. A családomból mindenki ott volt anyával beszélgettem megkérdezte, ki volt az akivel először beszéltem. Természetesen elmondtam neki, hogy Mark barátja és alakul vele valami. Anya nagyon örült neki és annak a hírnek is, hogy társ vállalkozó leszek holnaptól. Gyorsan telt az idő, éjfélre körülbelül mindenki elment kivéve Davidet, vele még körülbelül fél óráig beszéltem. Amikor ő is elment, letusoltam felvettem a pizsamám. Amikor bedőltem az ágyamba majdnem azonnal elnyomott az álom.
-------------------
Bocsi, a rövid részért, nem volt sok ötletem a részhez, jövőhéten pedig lehet hogy nem rakok fel részt mivel, tele van a hétvégém tervezve.
STAI LEGGENDO
A lehetetlenség labirintusa/szünetel/
FantasyEz a könyv a Lehetetlen világ folytatása azonban ez a történet Martináról szól vajon milyen lehet neki az élete? Ebben a könyvben kiderül. Kezdve: 2021.12.28. Befejezve: