A társaságunk megnövekedett, mert csatlakozott hozzánk négy lány, nevesebben Haley, Max barátnője, Catherina/Caty, Pierre barátnője, Lara, Nico barátnője és Charlotte,Charles barátnője. Miután mindenki köszönt mindenkinek, leültünk vacsorázni. A finom kaja után elégedetten tettem le helyemre a desszertek közül kettő félét is.
- Ezt a luxust! – mondta Daniel.
- Hát igen – vigyorodtam el – Nekem nem kell grammra pontosan x kilónak lennem – szúrtam bele villámmal a sütimbe.
- Így van – emelte villáját Caty és jóízűen bekapta a sütit.
- Ez most fáj – mondta Ricciardo.
- Nem értem, mit panaszkodsz – mondta Kimi, miközben leült négy, igen négy sütivel.
- Menj a francba – nevetett Daniel.
Kaja után előkerült a „party étkészlet", azaz az egészségtelenebbnél egészségtelenebb nasik és a bárpultba is beállt egy fickó, hogy koktélokat kevergessen nekünk.
- Hát skacok! – emelte meg Nico a felesét – Have fun! – majd koccintottunk.
Nem kíméltük magunkat, azaz májunkat és vedeltünk, miközben a zene hangosan szólt az egész hajón.
- Na itt az idő egy kis sörponghoz – mondta Max és így is lett, bár páran már így is be voltak csiccsentve.
Catyvel olyan szuper párost alkottunk, hogy senki nem tudott minket elverni. Sörpong után egy gin-tonic kör következett, ami Charlest és Danielt rendesen kikészített. Amikor elindult a Timber vidáman kezdtem el táncolni, mire Kimi csatlakkozott. Eleinte ketten roptuk a táncparketten, majd a többiek is csatlakoztak. A sok tánc után pihenésképpen jäger következett, amibe Charles és Daniel már nem vettek részt.
- Bírod? – kérdezte viccesen Nico.
- Sima – kacsintottam, mire Nico felkiáltott.
- Dupla kör! – mire a többiek lecsapták a feles poharat.
- Jehaw! Toljuk – mondta a berúgott Kimi, majd lehúztunk még egy kört. Elindult a Dynamite.
- I came to dance, dance, dance, dance – kezdett táncolni Caty és behúzta Pierret, amihez mindenki csatlakozott. A szám végére nekem is leért a jäger, így viccesebb kedvemben kezdtem el táncolni a Classicra.
- Wow girl, you're shining, like a 5th Aveue diamond – énekelte, azaz üvöltötte Lewis.
Ezek után latino számok következtek, amelyek a személyes kedvenceim, ha táncolós buliról van szó. Hála az égnek, ezzel nem csak én voltam így. Éppen nagyban táncoltam a baila, baila, baila című számra, amikor megjelent mellettem Nico két felessel a kezében.
- Ha rajtam múlik, tényleg befejezzük a fogadást – adta át az egyik poharat. Koccintottunk és le is húztuk. Épp hogy csak letettem a poharat, Lewis elkapta a kezem.
- Gyere csak vissza – mondta, majd együtt roptuk a despacitora.
A táncok után ismét osztottunk egy kört, majd twistereztünk (nem tudom honnan szerváltunk egyáltalán játékot...), mindenesetre már senki se volt elég józan ahhoz, hogy rendesen játszunk.
- Jobb kéz piros – mondta Daniel, mire Max megmozdult.
- Másik jobb – röhögött Seb.
- Jól van már. Mindjárt te jössz, rohadt nehéz – nevetett.
- Oké. Lewis te jössz. Bal láb kék.
- Easy.
- Kimi, bal kéz sárga. Izzy, jobb láb zöld.
ESTÁS LEYENDO
A száguldó cirkusz és én
FanficFazekas Isabella élete pillanatok alatt felfordul, amikor elindul, hogy beteljesítse gyerekkori álmát, hogy egy éven keresztül követi a forma 1-et. Váratlan barátságokat köt olyan emberekkel, akikről előtte még csak álmodni sem mert. A következő tör...