03

65 19 10
                                    

Kesemua mereka pun masuk kedalam makmal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kesemua mereka pun masuk kedalam makmal. Dan mereka pun sambung membuat projek tersebut sehingga pukul 3 petang.

Puan Jang lalu memberi arahan kepada kami semua untuk balik ke dorm memandangkan sudah pukul 3, " korang nak gi mana mana tak lepas ni. " Tanya Hyewon

" Eum... Aku.... Kalau pukul 4 setengah ke, boleh je lah, tapi pukul 4 ni ada hal sikit lah, sorry la. " Keluh Chaeeun, dia dalam dilemma, nak juga bahagiakan kawannya tapi dia dah jadi orang punya sekarang ni.

" Ooohh paham, paham. " Mereka berlima membalas dengan nada azfar heri, disebabkan diaorang tu suka sangat tengok dia.

" Haish korang ni, jangan lah.. "

Mereka berenam pun sampai di dorm. Chaeeun bergegas mencari baju nya untuk dipakai, x sangka dia bawa baju aesthetic macam nak pergi ootd je.

" Lawa baju, pergi mall ngan kitaorang pakai hoodie je. " Ujar Yunji.

" Alah kau pun Yunji, relax la, cer kalau kau nanti ada boyfriend, kau pun sama je nanti macam Chaeeun, percayalah. " Balas Hyewon laju. " Kau ni pakar dalam semua benda ke apa? " Tanya Eonra dalam nada gurau.

" Ni Kang Hyewon lah. "

" Sooyoung, kau ada lipstick ak? Aku nak pinjam, aku guna jari je. " Tanya Chaeeun.

" Ha nah, pilih je, cepat kit, nak pukul 4 dah. " Eh, first time si Sooyoung ni sporting.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gadis itu bergegas keluar, dia dah terlambat sebab layan perangai kawan kawannya.

" Uh, um, hi.. sorry lambat. " Sapa je tak takut, kawan Chaeeun si Doyoung tu pun kata Hyunsuk ni agak garang orangnya.

" Eh, tak pe tak pe. " Balas hyunsuk. " Weh, lain nau perangai dari apa yang Doyoung cakap tu. " Bisiknya dalam hati.

" Nah la, ambil ni, i beli air, suka ke? " Tanya Hyunsuk. " Eik, macam mana tahu i suka air ni? Mesti Doyoung bagitahu kan hehehe. " Balas Chaeeun.

" Eh ye ke, i main beli je ni. " Jawab Hyunsuk serius. " Oo hahaha x pelah, jom minum dulu. "

*Author minta maaf la kalau pelik sikit sbb author x pernah bercinta😭😭

" Uhm, anyways, i nak bagi something ni. Nah. " Hyunsuk menghulurkan satu objek.

" Eh apa ni, susah susah je, " rupa rupanya Hyunsuk bagi seutas rantai berjenama mahal. Fuh anak sultan betul.

" Takpe, u pakai la. "

Gadis itu tak bergerak, buat muka simpati pulak tu. " Haish, nak i pakaikan ke, cakaplah awal awal. " Tanya Hyunsuk. " Ye la hehehe. "

WINTER PLANNER • C. HyunsukWhere stories live. Discover now