Selepas itu, mereka pun pulang kerumah, Hyunsuk menghantar Chaeeun kerumahnya terlebih dahulu barulah dia akan pulang ke rumah." Bangun wak, dah sampai dah tu. " Hyunsuk mengejut Chaeeun yang tertidur di seat sebelah pemandu.
" Oh.. ok bye, bawa kereta elok elok. " Balas Chaeeun. Hyunsuk cuma membalas dengan senyuman dan dia berlalu pergi.
" Eomma, appa, Eun dah balik. " Sapa Chaeeun selepas memasuki rumahnya. " Dah lunch ke belum? " Tanya abangnya.
" Belum, Eun x pergi makan pun. "
" Nah, cepat tukar baju, pastu makan. Min. Kau ajak eomma appa makan. " Arah anak sulung dari keluarga itu yang merupakan abang kepada Chaeeun dan Chaemin.
~
Lalu, mereka berlima pun menikmati makanan tengah hari yang dihidang. " Macam mana tadi Eun, bosan? Ke best? " Tanya abangnya.
" Mestilah best, tak boleh bosan la kalau ngan dia hahaha. " Jawab Chaeeun.
" Amboi dia, seronok ye. " Sambung Chaemin lagi. Ibu dan bapa mereka hanya melihat gelagat anak anaknya.
Setelah selesai makan, rancangan kegemaran keluarga itu disiarkan di televisyen. Kesemua mereka termasuk eomma dan appanya duduk di hadapan tv.
Walaupun Chaeeun turut duduk di depan televisyen, dia memegang telefon pintarnya.
Tengah buat apa
tu?Tengok tv je, awak buat apa?
Hehehe, samalah.
Tapi saya bosan la..Bosan kenapa?
Sebab tak ada orang
nak sembang ngan saya
HAHAHAHAHAHA.Lah apala awak ni, esok
nak saya datang ke?Boleh je HAHA, saya tanya
eomma, awak tanya la
parents awak hahahaha.Ok ok, bye, cerita dah
nak mula.Oh, k bye.
Chatting rupanya dia tu. " Tersengih sengih apesal. " Soal Chaemin.
" Takde apa apa lah.. "
YOU ARE READING
WINTER PLANNER • C. Hyunsuk
Fiksi Penggemar" thanks.. " 〈 complete 〉 ✎ start∶03.02.22 ✎ end∶24.03.22 🏆 : #7 - kpopfanfic