Rozdział 8

80 7 3
                                    

*Dream POV*

Przez całą drogę mieliśmy dużo tematów.

-Mieszkasz sam? - Zapytałem.

-Ta.. Rodzice z siostrą wyjechali, a ja zostałem sam, ale odwiedzają mnie co jakiś czas więc nie jest źle.

-Teraz to nie będziesz mieszkać sam. - Lekko się uśmiechnalem, a na jego twarzy również pojawił się uśmiech.

*George POV*

Przyjechaliśmy pod dom i wysiedliśmy z samochodu. Dom, w którym mieszkał Dream był piękny i duży miał czarny dach i był biały, był również garaż. Wokół domu był ładnie przystrżyżony żywopłot.

Dream wziął mi walizki, otworzył drzwi.
W środku dom wyglądał pięknie, na wejściu był dosyć duży korytarz i wieszak. Zostawiliśmy kurtki i buty i poszliśmy na górę.

-Są rodzice w domu? - Zapytałem z ciekawości.

-Nie są jeszcze w Drista na lotnisku, ale prawdopodobnie za niedługo będą wracać, a co?

-A nic.. Tak tylko pytam.

-No spoko, a teraz chodź pokaże Ci pokój, w którym będziesz spać. Na ten moment będziesz spać w moim pokoju, a ja u Dristy.

-Okej.

Dream pokazał mi gdzie jest łazienka i takie podobne. Zostawił mi walizki u siebie w pokoju żebym się na spokojnie rozpakował.

-Ja Cię tu zostawiam i idę zrobić coś do jedzenia. - Powiedział wychodząc już z pokoju.

-Okej to ja się tu rozpakuje.

Pokój Dream'a miał jedną czarna ścianę, dwie białe i jedną zieloną. *Mega to wygląda.* W pokoju miał też łóżko takie najzwyczajne, parę plakatów na ścianie były też zdjęcia z jego rodziną. Były dwie pufy i nieduży stolik. Na biurku typowo jak u każdego streamer'a były trzy monitory, świecąca się klawiatura, myszka i podkładka pod wszystko. Komputer był włączony i na ekranie był piękny fanart całego DreamSMP. *Słodkie.* Cały pokój był duży, miał panele i taki nieduży włochaty dywanik. Akurat kiedy siedziałem na fotelu wszedł Dream z kanapkami.

-O.. Sorki. - Zmieszałem się trochę.

-Nie no spoko, siedź na spokojnie. Zrobiłem na szybko jakieś kanapki i zaraz przyniosę herbatę.

-Oo to ja poczekam aż wrócisz.

-Okej ja idę szybko i zaraz będę. - Wyszedł z pokoju.

Ja czekając aż wróci Dream patrzyłem na social media. Przeglądałem sobie tiktoka, ale pomyślałem żeby zrobić zdjęcie, że jestem u Dream'a. Wszedłem na aparat i zrobiłem sobie zdjęcie z stanowiskiem Dream'a.

Trochę je przerobiłem w sensie jasność itp. i wstawiłem na insta po jakimś czasie zacząłem otrzymywać komentarze typu "Gdzie on jest?", "On nie jest u siebie! Musi być u kogoś". Ciekawie się zapowiada, ale narazie będę siedzieć cicho.

Wrócił Dream z herbatką i zasiadliśmy do jedzenia.

-Smacznego.

Będę Tęsknić... || DNF ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz