Hoofdstuk 1: De sportzaal

243 16 0
                                    

POV Diamond

Ik word wakker en besloot om meteen naar de sporthal te gaan. Ik deed een skinny jeans en mijn T-shirt van Manchester United aan. Ja...ik ben een voetbalfan... Ik nam mijn sportzak die ik al klaar had gezet gisterenavond.

Ik ging naar de keuken en pakte snel een appel uit de fruitschaal die er stond.

Ik pakte mijn fietssleutels en autosleutels. Je zult later wel zien waarom mijn autosleutels... Ik ging naar buiten en pakte mijn fiets en fietste naar de sporthal.

Ik was aangekomen en stapte meteen naar binnen. Ik melde me aan aan de balie en ging naar de kleedkamers.

Ik deed mijn sporttenu aan en ging naar de zaal waar alle soorten trainingstoestellen stonden.

Ik keek rond en mijn ogen vielen meteen op een jongen. Een jongen die zonder T-shirt sportte zodat je zijn sixpack kon zien. Omg hij is hot... Ik staarde al een tijd naar hem en ik denk dat hij dat door had dus stopte ik met staren en begeefde me naar een loopband. Er waren niet echt veel mensen alleen ik en die jongen.

Ik had 45 minuten aan een stuk door gelopen op de band dus ging ik even naar mijn sportzak om mijn fles water te pakken. Daarna ging ik terug naar mijn loopband.

Ik zag dat die ene jongen de loopband naast mijn loopband had gepakt. Oké Diamond niet beginnen te freaken... Ik stapte terug op mijn loopband en begon terug te lopen.

Na een paar minuten gelopen te hebben, heb ik het gevoel dat er iemand naar me kijkt maar ik negeer het gewoon.

Als ik mijn gsm hoor gaan stap ik van de loopband en neem op...

Ooh nee ik moest al op mijn werk zijn. Ik pakte mijn sportzak en ging naar de kleedkamers. Ik deed mijn werkkledij aan en ging naar buiten.

Ik zag mijn Ferrari al staan. Ik heb een systeem. Ik vertrek van thuis met men fiets, laat die hier staan op slot, neem mijn auto om naar mijn werk te gaan en zo iedere werkdag. Het is best wel handig... Ik stapte in en vertrok naar men werk.

The sport dude l.p.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu