Hoofdstuk 15: Zullen we vertrekken?

137 15 4
                                    

POV Liam

Ik word wakker en sta onmiddellijk recht. Ik ga naar de badkamer en trek mijn sportkledij aan.

Ik ga naar beneden en pak een banaan en eet die op.

Ik ga naar buiten en sluit de deur. Ik stap richting de sporthal die hier niet ver vandaan is.

Als ik aangekomen ben meld ik me bij de balie aan en ga naar de grote sportzaal.

Ik wil naar het gewichtheftoestel gaan als ik Diamond zie. Probeert ze nu echt gewicht te heffen??

Ik stap rustig naar Diamond toe en doe hetzelfde bij haar wat zij de vorige keer had gedaan bij mij. Ik boog mijn hoofd voorover het hare en zei hey babe.

"Oww hey Liam" zei Diamond terwijl ze het gewicht probeerde op te tillen. Waarom probeer je gewicht te heffen? "Ik wil meer spieren krijgen, want bij het minste duwtje val ik al om" zei Diamond al lachend. Ik zal je wel helpen zei ik.

Je moet vanuit je onderarmen tillen anders lukt het niet. "Oké goed..." zei Diamond terwijl ze deed wat ik zei. Ze tilde het gewicht zonder problemen op. "Goed...wat nu?" vroeg Diamond. Rustig je onderarmen naar beneden en naar boven bewegen. "1...2...3...4...5..." zei Diamond terwijl ze terug het gewicht liet rusten op de baar. "Dankje" zei Diamond terwijl ze zich recht stelde. Is niets, ik leer je graag dingen bij zei ik terwijl ik nog een knipoog gaf.

"Wil je iets leuks doen, want ik heb vrij gekregen van Harry" zei Diamond met een glimlach. Tuurlijk zei ik terug vrolijk.

Diamond pakte haar sportzak van de grond en ging naar de kleedkamers.

Diamond kwam al snel terug in gewone kleren plaats van sportkleren.

"Goed, zullen we vertrekken?" vroeg Diamond. Naar waar vroeg ik. "Dat zul je wel zien..." zei Diamond met een grijns.

The sport dude l.p.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu