POV Diamond
"Dag Niall en Diamond" zei Styles toen we in het kantoor stapte.
"Zo te zien weet je het kledingsprotocol al" zei Styles tegen Niall. Niall knikte voorzichtig. "Goed, ik laat jullie natuurlijk niet zomaar komen. Er is namelijk iets heel belangrijk..." zei Styles serieus.
Oh daar gaan we weer met 'belangrijk'...
"Ik heb vandaag een photoshoot en jullie moeten alles regelen voor me, kleding, licht, camera's enz. Stel me niet teleur" zei Styles. Niall en ik zeiden ja en gingen aan het werk.
We hadden alles geregeld en Styles was nu bezig met de photoshoot. Niall was Styles aan het helpen terwijl ik niet mocht. Harry zei dat hij dan 'afgeleid' is.
Ik zat in mijn kantoor met wat propjes papier te spelen en met mijn pennen te tokkelen op mijn bureau als ik de lift hoor open gaan.
"Hey babe" Ik keek op van mijn bureau en zag Liam. Er verscheen een lach op mijn gezicht.
Wat doe jij hier? "Ik miste je..." zei Liam terwijl hij door zijn kuif ging. Ik voelde het bloed naar mijn wangen stromen en keek uit de grote ramen naar buiten.
Je weet dat als Styles binnen komt hij niet blij zal zijn zei ik terwijl ik nog altijd naar buiten staarde.
Ik hoorde geen reactie maar voelde al snel twee armen rond mijn middel en toen pas zei Liam "Dat kan me niet schelen zolang ik maar bij jou ben". Ik voel kriebels door heel mijn lichaam stromen. Voelt het zo om verliefd te zijn? Doe mij maar dit gevoel iedere keer...
Liam haalde zijn armen weg van men middel wat ik spijtig vond. Wat doe je...zei ik, maar hoorde iemand zuchtte.
"Je weet wat ik vind van mensen tijdens de werkuren laten langskomen" zei Styles. Ik wou naar de grond kijken, maar zag op de klok dat het 14:00 uur was.
Eigenlijk heb ik pauze nu zei ik met een glimlach...
JE LEEST
The sport dude l.p.
Fanfiction[...]"Hey ik ben Diamond en jij bent?" vroeg ik met een glimlach. Liam keek me onbegrijpend aan, maar beetje bij beetje begon hij het te snappen en antwoordde "Ik ben Liam, Liam Payne" zei hij met een brede glimlach. Als ik alles vergeet wat ik heb...